logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

ویدیوی معرفی جدیدترین فولکس واگن سامانه وارداتی ها

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
ویدیوی معرفی جدیدترین فولکس واگن سامانه وارداتی ها

آخرین خودرو/ فولکس واگن ID.4 جدیدترین محصول نشان VW در بازار ایران است که به تازگی به سامانه وارداتی های برقی اضافه شده است. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی این محصول تمام برقی رفته ایم. اولین عرضه فولکس واگن ID.4 توسط ماموت خودرو در سامانه وارداتی ها انجام شده است. این خودرو قیمت علی الحساب یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی را در مبادی ورودی کشور دارد. می توان پیش بینی کرد که فولکس واگن ID.4 با قیمتی کمتر از دو میلیارد تومان به مشتریان برسد. 


مشخصات و امکانات فولکس واگن ID.4 سامانه برقی ها
فولکس واگن ID.4 به عنوان محصول جدید ماموت خودرو به پیشرانه الکتریکی ۱۶۸ اسب بخار با گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر مجهز است. این پیشرانه بر روی محور عقب خودرو قرار دارد و باعث شده است تا ID.4 یک خودروی دیفرانسیل عقب برقی باشد. ظرفیت باتری های این خودرو ۵۵.۷ کیلووات ساعت است و می تواند با هر بار شارژ کامل باتری ها، پیمایش ۴۴۲ کیلومتری را (در شرایط ایده آل) برای این محصول فولکس واگن فراهم کند. شارژ سریع باتری های این خودرو از صفر تا ۸۰ درصد تنها در ۳۵ دقیقه انجام می شود و امکان قابلیت شارژ AC (آهسته و خانگی) برای آی دی ۴ وجود دارد.
در فولکس واگن ID.4 ماموت خودرو امکاناتی مانند نور پردازی کابین، استارت دکمه ای، دسته دنده الکتریکی، تهویه اتوماتیک دوکاناله، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، رانندگی خودکار بین خطوط، شش کیسه هوا، ترمز پارک برقی، اتوهلد، صندلی برقی راننده، سنسور نور، سنسور باران، سقف شیشه ای و… وجود دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir