logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

شرایط فروش سدان برقی ایران خودرو اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
شرایط فروش سدان برقی ایران خودرو اعلام شد

آخرین خودرو/ بر اساس جدیدترین بخشنامه فروش وارداتی شرکت ایران خودرو، شرایط فروش قطعی سدان برقی ایران خودرو اعلام شده است.

شرکت ایران خودرو بخشنامه جدید فروش مخصوص متقاضیان خودروی برقی را منتشر کرده است. بر اساس این بخشنامه، متقاضیانی که در سامانه عرضه خودروهای برقی خودروی لونا GRE را ثبت نام کرده اند می توانند برای تکمیل وجه اقدام نمایند. قیمت این خودرو ۱ میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و این سدان برقی تنها در رنگ سفید عرضه می شود. فرآیند واریز وجه تنها به مدت ۵ روز از تاریخ صدور بخشنامه فعال خواهد بود و پس از آن شرکت مسئولیتی در قبال ثبت قرارداد نخواهد داشت.

جدول شرایط فروش سدان برقی ایران

ویدیوی معرفی و مشخصات

لونا جی آر ای از یک موتور الکتریکی سنکرون مغناطیس دائم با قدرت ۱۴۹ اسب بخار و گشتاور ۲۲۵ نیوتن متر استفاده می‌کند. این نیرو توسط یک گیربکس تک سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و شتاب صفر تا صد لونا GRE را به حدود ۹.۵ ثانیه می‌رساند. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت است که برای جاده های ایران کاملا کافی به نظر می‌رسد.

لونا GRE به امکاناتی مانند تنظیمات دستی صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک، دو عدد پورت USB، فرمان کمکی برقی، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز کمکی اضطراری، ترمز پارک برقی، پاور ویندوز، سنسور پارک عقب، حسگر فشار باد تایرها، ورود و استارت بدون کلید، نمایشگر پشت آمپر ۷ اینچی دیجیتال، سنسور نور و باران و… مجهز است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir