logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

عرضه نسخه جدید سوزوکی فرانکس در هند با قیمت ۵۳۰ میلیون تومان آغاز شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
عرضه نسخه جدید سوزوکی فرانکس در هند با قیمت ۵۳۰ میلیون تومان آغاز شد

آخرین خودرو/ عرضه نسخه Velocity Edition از سوزوکی فرانکس در هند آغاز شد. این نسخه که تمام ۱۴ تریم بنزینی و دوگانه سوز را در بر می‌گیرد، از قطعات تزیینی اختصاصی در نمای بیرونی و داخل کابین بهره می‌برد. به همین جهت این نسخه در مقایسه با مدل‌های پیشین جذابیت بیشتری دارد. ارزان‌ترین نسخه از فرانکس Velocity Edition با پرداخت ۷۲۹ هزار روپیه قابل خرید است. این رقم با نرخ روز ارز معادل ۵۳۰ میلیون تومان می‌شود.

سوزوکی فرانکس Velocity Edition بر اساس تریم پایه سیگما توسعه یافته است، اما در مقایسه با آن ۲۳ هزار روپیه قیمت کمتری دارد. با وجود قیمت کمتر، این نسخه به دلیل تزیینات قرمز و مشکی از جذابیت بالاتری برخوردار است.

فرانکس در هندوستان با موتورهای ۱.۲ لیتری و یک لیتری توربوشارژ به فروش می‌رسد. موتور ۱.۲ لیتری در نسخه بنزینی ۹۰ اسب بخار قدرت دارد. در نسخه سی‌ان‌جی این موتور ۷۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. در مدل‌های مجهز به این موتور خطوط قرمز و مشکی به قسمت‌های مختلف بدنه اضافه شده و رکاب درها نورپردازی می‌شود. در این مدل‌ها یک روکش قرمز نیز روی داشبورد قرار می‌گیرد.

در تریم‌های توربو که نیروی خود را از موتور یک لیتری بنزینی توربوشارژ دریافت می‌کنند، از ترکیب رنگ قرمز و خاکستری در نمای ظاهری استفاده می‌شود. در داخل کابین تریم‌های توربو هم، Velocity Edition تزئیناتی مشابه با فیبرکربن به برخی قسمت‌ها اضافه می‌کند. بد نیست اشاره کنیم تریم‌های توربو قدرتی برابر با ۱۰۰ اسب بخار دارند.

در بخش فنی نسخه Velocity Edition تفاوتی با تریم‌های اصلی ندارد. مثل سابق در مدل‌های موجود، بسته به انتخاب مشتری گیربکس دستی و یا نمونه اتوماتیک نیرو را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد.

شایان ذکر است نسخه Velocity Edition به مدت محدودی به فروش می‌رسد. این را هم اضافه کنیم که سوزوکی فرانکس در هند با همکاری شرکت ماروتی تولید و عرضه می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره