نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

شرایط فروش «اوتلندر ۲۰۲۴» وارداتی اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
شرایط فروش «اوتلندر ۲۰۲۴» وارداتی اعلام شد

آخرین خودرو/ شرکت آرین پارس موتور در جدیدترین اطلاعیه خود شرایط فروش اوتلندر ۲۰۲۴ اعلام کرده است و متقاضیان می توانند برای واریز وجه اقدام نمایند.

میتسوبیشی اوتلندر جدید یکی از خودروهایی بود که در آخرین عرضه سامانه خودروهای وارداتی، موجود شده بود. حالا شرکت آرین موتور شرایط فروش اوتلندر ۲۰۲۴ اعلام کرده است. بر اساس شرایط فروش منتشر شده، متقاضیانی که خودروی اوتلندر به آن ها تخصیص پیدا کرده است، از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۱ تیرماه تا شنبه ۱۶ تیرماه می توانند برای تکمیل وجه از طریق نمایندگی های رسمی آرین پارس موتور اقدام نمایند. مشتریان می بایست ۵۰ درصد مبلغ علی الحساب را پرداخت نمایند و باقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه و محاسبه قیمت نهایی، پرداخت خواهد شد. دقت داشته باشید که در این عرضه فقط نسخه تک دیفرانسیل در سه تریم عرضه شده است.

جدول شرایط فروش اوتلندر ۲۰۲۴

ویدیوی معرفی و مشخصات فنی

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ آرین موتور قرار است با موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ به علاوه گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی ۸ سرعته به مشتریان تحویل داده شود. حداکثر قدرت این موتور برابر ۱۶۰ اسب بخار است و بیشینه گشتاور آن نیز به ۲۸۰ نیوتن متر می‌رسد که از دور موتور ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ در دسترس راننده قرار خواهد داشت. ضمناً یک سیستم هیبریدی خفیف نیز روی موتور این خودرو به کار گرفته شده تا وضعیت مصرف سوخت آن تا حدودی بهبود یابد.

امکاناتی نظیر: شش کیسه هوا، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار هشدار انحراف از مسیر، کنترل سرعت در سرپایینی، کنترل توقف در سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه و دوربین عقب، تنظیم برقی صندلی راننده، نوربالای خودکار، آینه‌های جانبی تاشو برقی، مالتی مدیا با نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، صفحه آمپر تمام دیجیتال، چند حالت رانندگی، ورود بدون کلید، سنسور نور، کروز کنترل، حسگرهای پارک جلو و عقب، گرمکن صندلی‌های ردیف اول، در صندوق عقب برقی، هداپ دیسپلی و… در فهرست آپشن‌های نسخه فول آپشن میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ مشاهده می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir