نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت جدید تیگارد X35 اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت جدید تیگارد X35 اعلام شد

آخرین خودرو/ شرکت تیگارد موتور در جدیدترین شرایط فروش خود قیمت جدید تیگارد X35 را با افزایش ۱۰۰ میلیونی اعلام کرده است.

تیگارد X35 کراس اوور کامپکت نشان تیگارد موتور است که در سال گذشته رشد تولید چشمگیری داشت و توانست به عنوان یک تازه وارد، جایگاه خود را در بازار به دست بیاورد. حالا با اعلام جدیدترین شرایط فروش این محصول، قیمت جدید آن هم اعلام شده است. بر این اساس تیگارد X35 حالا با قیمت ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می رسد در حالی که قیمت قبلی این کراس اوور ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بود.

مشخصات و ویدیوی تست و بررسی تیگارد X35

تیگارد X35 به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. استاندارد پیشرانه یورو ۵ است و مصرف آن به ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر می رسد. این دقیقا مشخصاتی نزدیک به خودروهای دیگر در این رده نظیر ام وی ام X55 پرو است.

در تیگارد X35 امکاناتی نظیر صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی مالتی مدیا، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سقف پانورامیک، استارت دکمه ای، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS)، ترمز ABS و EBD، سامانه کنترل پایداری و کشش، تهویه الکتریکی دستی، پورت USB در ردیف عقب، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی، دو ایربگ راننده و سرنشین، دوربین و سنسور عقب و فناوری LED چراغ ها را می بینیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir