نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

پایان همکاری جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند در برنامه‌های تلویزیونی

منبع
پدال
بروزرسانی
پایان همکاری جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند در برنامه‌های تلویزیونی

پدال/ کلارکسون، هموند و می با انحلال شرکت سازندهٔ گرند تور، رسماً به همکاری کاری خود پایان داده‌اند و قسمت چهارم فصل پنجم گرند تور، آخرین همکاری آن‌ها خواهد بود.
 
به نظر می‌رسد رابطهٔ کاری جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می رسماً به پایان رسیده باشد زیرا این ستاره‌های سابق تاپ گیر، شرکت خود بنام W. Chump and Sons که ساخت برنامهٔ گرند تور را انجام می‌داد منحل کرده‌اند. این سه مجری برای پایان دادن به فعالیت شرکت موردبحث، یک مدیر تسویه منصوب کرده‌اند؛ بنابراین، به نظر می‌رسد قسمت ویژهٔ گرند تور که در زیمباوه فیلم‌برداری شده، آخرین همکاری مشترک این سه نفر باشد.

پس‌ازاینکه به دلیل اظهارنظر جنجالی کلارکسون در مورد عروس خانوادهٔ سلطنتی بریتانیا، آیندهٔ گرند تور در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت، گزارش‌هایی مبنی بر جدایی کلارکسون از آمازون پرایم منتشر شد. در آخرین قسمتی که تاکنون از گرند تور پخش شده یعنی قسمت Sand Job نیز هر سه مجری اشاره کردند که سفر بعدی آن‌ها که به زیمباوه خواهد بود، ممکن است آخرین پروژهٔ مشترک آن‌ها باشد.

کلارکسون و هموند همکاری خود را در سال ۲۰۰۲ با تاپ گیر آغاز کردند و در فصل دوم جیمز می هم به آن‌ها پیوست. این برنامه موفقیت بزرگی برای بی‌بی‌سی به همراه داشت اما در سال ۲۰۱۵ به دلیل درگیری کلارکسون با تهیه‌کننده، سه مجری از بی‌بی‌سی جدا شدند و به آمازون پیوستند که منجر به شروع ساخت گرند تور در سال ۲۰۱۶ شد. در نوامبر ۲۰۲۳ نیز اعلام شد که فصل پنجم آخرین فصل این برنامهٔ محبوب خواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره