نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

فروش خودروهای برقی «ب ام و» ۳۴.۱ درصد رشد کرد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
فروش خودروهای برقی «ب ام و» ۳۴.۱ درصد رشد کرد

آخرین خودرو/ با ورود به نیمه دوم سال جاری، برخی از خودروسازان در حال انتشار آمار مربوط به عملکرد خود در نیمه اول هستند. گروه ب ام و یکی از این خودروسازان که آمار فروش خود در حد فاصل ماه ‌های ژانویه تا ژوئن را منتشر کرده است. نکته جالب اینکه میزان استقبال از مدل‌ های برقی گروه ب ام و به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و این نوع خودروها سهم بسیار بیشتری را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در اختیار دارند.

به گزارش آخرین خودرو، آنطور که ب ام و اعلام کرده، در نیمه نخست امسال فروش خودروهای الکتریکی این گروه ۳۴.۱ افزایش یافته است. این کمپانی در بیانیه مطبوعاتی خود کمی شیطنت به خرج داده و تاکید کرده که «نسبت به رقبای سنتی خود» عملکرد بهتری داشته است.‌ همه می ‌دانیم که این گفته خطاب به کیست!

رشد ۲۲.۲ درصدی فروش مدل های برقی ب ام و در فصل دوم امسال
نگاهی به آمار منتشر شده از سوی ب ام و حکایت از آن دارد این خودروساز بزرگ در نیمه نخست سال ۲۰۲۴ توانسته ۱۷۹,۵۵۷ خودروی تمام الکتریکی را به مشتریان تحویل دهد. همانطور که در بالا نیز اشاره نمودیم، این رقم نشانگر رشد ۳۴.۱ درصدی در مقایسه با نیمه نخست سال قبل است. از این تعداد، ۱۰۷,۹۳۳ دستگاه در فصل دوم امسال، یعنی ابتدای آوریل تا پایان ماه ژوئن، به فروش رسیده؛ این رقم نیز در مقایسه با فصل دوم سال گذشته ۲۲.۲ رشد دارد. به گفته ب ام و با وجود چالش‌های موجود در بازار، این کمپانی موفق شده بخش قابل توجهی از بازار خودروهای برقی اروپا را تصاحب کند.

ناگفته نماند منظور از گروه ب ام و فقط برند آلمانی ب ام و نیست. این گروه علاوه بر برند اصلی، شامل برندهای دیگری مثل مینی، رولزرویس و بخش M نیز می‌شود. بنابراین آمارهایی که در بالا ذکر شد، محصولات تمامی برندها را در بر می‌گیرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره