نماد آخرین خبر

طرح گرافیکی از «لینکلن کانتیننتال 2026» رقیب «کادیلاک سلستیک»

منبع
پدال
بروزرسانی
طرح گرافیکی از «لینکلن کانتیننتال 2026» رقیب «کادیلاک سلستیک»

پدال/ انتشار رندرهای جذاب از لینکلن کانتیننتال ۲۰۲۶ در فضای مجازی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.
 
در ماه‌های اخیر تصاویر دیجیتالی زیادی از خودروهای بزرگ و لوکس آمریکایی منتشر شده اما شاید هیچ‌کدام از آن‌ها به اندازه رندرهای لینکلن کانتیننتال ۲۰۲۶ گیرا و جذاب نباشند. همان‌طور که گفتیم این تصاویر فقط رندرهای دیجیتالی و غیررسمی از محصول لوکس لینکلن هستند و بنابراین نباید آن‌ها را خیلی جدی قلمداد کرد.

اما به غیر لوگوی خاص لینکلن که بر پیشانی خودرو حک شده، سایر بخش‌های بدنه اصلاً نشانه‌ای از یک لینکلن را به نمایش نمی‌گذارند. در واقع اگر لوگوی این برند را حذف کرده و برخی تغییرات جزئی را اعمال کنیم به راحتی می‌توانیم این خودرو را کادیلاک یا کرایسلر بنامیم! بهتر است نگاهی به چهره خودرو داشته باشیم که اولین نکته درباره آن جلوپنجره ظریف خواهد بود که یک نوار نورانی LED در بالای آن دیده می‌شود. همین نوار نورانی باعث جدا شدن کاپوت از سپر نیز شده است.

در روی سپر ورودی‌های هوای جانبی دیده می‌شوند و یک ورودی کوچک هم در میانه سپر قرار دارد. این خودرو از کاپوتی طویل، پروفایلی یک دست، خط شانه عضلانی و خط سقف متمایل به سمت عقب سود می‌برد و ستون‌های C ضخیم، رینگ‌های بزرگ با حالت توربین و تریم کروم سراسر بدنه جزو ویژگی‌های بصری برجسته آن هستند. با تمام این تفاسیر احتمال اینکه لینکلن مجدداً از نام کانتیننتال روی خودرویی مشابه این رندرها استفاده کند بسیار پایین است چراکه در بازار آمریکا منحصراً روی کراس اورها و شاسی بلندها کار می‌کند.

سبد محصولات فعلی لینکلن شامل خودروی کورسیر با قیمت پایه ۳۹ هزار دلار، ناتیلوس با قیمت ۵۲ هزار دلار، آویاتور با بهای ۵۹ هزار دلار و نهایتاً نویگیتور با قیمت ۸۳ هزار دلار است. لینکلن کانتیننتال حدود ۴ سال پیش بازنشسته شد و دهمین و آخرین نسل آن از در کارخانه فلت راک در میشیگان خارج گردید. این خودرو با چندین پیشرانه ۶ سیلندر و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در دسترس بود و از پلتفرم CD4 فورد استفاده می‌کرد. پلتفرم موردبحث علاوه بر کانتیننتال در خودروهایی همچون فورد فیوژن/موندئو، اِج، گلکسی، S مکس، تاروس بازار چین، لینکلن MKZ و MKX بکار رفته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir