نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

زمان اعلام نتایج هفدهمین طرح عرضه خودروهای وارداتی مشخص شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
زمان اعلام نتایج هفدهمین طرح عرضه خودروهای وارداتی مشخص شد

ایسنا/ رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اجرای طرح اخیر فروش خودروهای وارداتی که یکی از گسترده‌ترین طرح‌های عرضه خودروهای وارداتی بوده و حدود ۱۳۰ هزار متقاضی در این نوبت، ثبت درخواست خودرویی کرده‌اند، از تلاش برای اعلام انجام قرعه‌کشی تا پایان هفته و اعلام نتایج در هفته پیش‌رو خبر داد.

مهدی ضیغمی اعلام کرد: در این طرح که در حقیقت هفدهمین دوره از فروش خودروهای وارداتی بود که برای متقاضیان مرحله‌ی اول، آخرین مهلت ثبت درخوایت خودرویی به حساب می‌آمد، گسترده‌ترین طرح فروش خودروهای وارداتی با عرضه ۳۶ مدل خودرو برگزار شد. در این نوبت از عرضه خودروهای وارداتی که متقاضیان جدید نیز امکان ثبت‌نام را در کنار ثبت‌نام‌کنندگان مرحله‌ی اول (اسفند ۱۴۰۱) داشتند، حدود ۱۳۰ هزار نفر، درخواست خودرویی خود را ثبت کرده‌اند. 

رئیس سازمان توسعه تجارت ادامه داد: تلاش بر این است که تا پایان هفته جاری، قرعه‌کشی انجام و طی هفته آتی، نتایج این دوره مشخص و بر روی سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بارگذاری شود. 

گفتی است، هفدهمین مرحله از عرضه خودروها وارداتی، از روز سه‌شنبه هفته گذشته (۱۹ تیر ماه) آغاز شد و تا پایان روز یکشنبه (۲۴ تیر ماه) ادامه داشت؛ در این مرحله، هر دو گروه متقاضیان مرحله‌ی اول (ثبت‌نامی‌های دارای نوبت اسفند ماه ۱۴۰۱) و متقاضیان جدید (که اقدام به تعریف حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی کرده بودند) امکان انتخاب پنج اولویت مورد نظر خود از بین ۳۶ مدل خودروی وارداتی عرضه شده را داشتند. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir