نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

پولستار BST در فستیوال گودوود؛ کانسپتی خیره کننده با پیشرانه قدرتمند برقی

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
پولستار BST در فستیوال گودوود؛ کانسپتی خیره کننده با پیشرانه قدرتمند برقی

آخرین خودرو/ برند پولستار قصد دارد با یک کانسپت بسیار زیبا و جذاب در فستیوال سرعت گودوود حاضر شود. این کانسپت مدرن BST نام دارد و پیش نمایشی از یک مدل اسپرت را به نمایش می ‌گذارد. همانند دیگر محصولات کمپانی، این خودروی مفهومی نیز به یک پیشرانه تمام الکتریکی مجهز است.

کانسپت پولستار BST در حقیقت بر اساس کانسپت O2 که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد، توسعه پیدا کرده است. نسخه تولید انبوه این خودرو در حقیقت مدل ارتقا یافته از پولستار ۶ خواهد بود. با توجه به ماهیت اسپرت، این کانسپت طراحی خیره‌ کننده‌ای داشته و ظاهری کاملاً تهاجمی دارد. از ویژگی‌ های برجسته نمای بیرونی این خودرو باید به مواردی مثل اسپلیتر بزرگ جلو، شکاف دوگانه موجود روی کاپوت، رکاب‌ های جانبی، استفاده از دوربین به جای آینه‌ های رایج، رینگ‌ های بزرگ ۲۲ اینچی و باله بزرگ عقب اشاره کنیم. مکمل جذابیت ‌های ظاهری این خودروی مفهومی، استفاده از ترکیب رنگ و طرحی اختصاصی برای بدنه است.

مشخصات فنی احتمالی کانسپت پولستار BST
در رابطه با مشخصات فنی کانسپت BST حرفی به میان نیامده، اما می ‌دانیم که پولستار ۶ با پیشرانه‌ ای ۸۸۴ اسب بخاری به دست مشتریان خواهد رسید. گفته می ‌شود شتاب این خودرو برابر با ۳.۲ ثانیه خواهد بود. با توجه به این مشخصات شاید بتوان حدس زد که در کانسپت BST پیشرانه توانایی تولید چیزی در حدود ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت را دارا بوده و شتاب آن احتمالاً حوالی ۳ ثانیه است.

به غیر از کانسپت BST، پولستار ۶ نیز برای اولین بار در فستیوال سرعت گودوود در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این خودرو که بر اساس پلتفرم جدید PPA توسعه یافته، از سال ۲۰۲۶ به فروش خواهد رسید. سدان پولستار ۵ هم که به مصاف پورشه تایکان می ‌رود، بر مبنای این پلتفرم تولید می ‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره