نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت خودروی وارداتی «کیا K5 توربو» مشخص شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت خودروی وارداتی «کیا K5 توربو» مشخص شد

آخرین خودرو/ با ارسال فراخوان های واریز توسط شرکت کوشا خودرو، قیمت کیا K5 توربو اعلام شده است و مشتریان می توانند جهت تکمیل وجه اقدام کنند.

بر اساس پیام های ارسالی مخاطبین عزیز آخرین خودرو، فراخوان های پرداخت برای مشتریان شرکت کوشا خودرو ارسال شده است و مبلغ تکمیل وجه برای عقد قرارداد برای کیا K5 جدید مشخص شده است. قبل تر قیمت علی الحساب ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان برای این سدان کره ای در نظر گرفته شده بود و مشتریان نیمی از این مبلغ را به عنوان پیش پرداخت اولیه پرداخت کرده بودند. حالا مبلغ ۱ میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان برای تکمیل وجه در فراخوان ها اعلام شده و این نشان می دهد قیمت کیا K5 توربو در نهایت ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان محاسبه شده است.

جدول قیمت کیا K5 توربو

مشخصات فنی و امکانات K5 توربو
زیر کاپوت کیا K5 توربو یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ TGDI قرار دارد که خروجی های فنی نهایت قدرت ۱۷۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر را ارائه می دهد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مالتی لینک است.

طراحی کابین این خودرو اساس و کلیت یکسانی با نمونه دو لیتری دارد. همان سبک طراحی های کیا را در کابین می بینیم اما در این نسخه آپشن ها به مراتب بیشتر هستند. در این خودرو امکانات ایمنی و رفاهی نظیر فرمان کمکی برقی، سنسور نور، رینگ های ۱۸ اینچی، آینه های تاشو برقی مجهز به گرم کن، سانروف پانورامیک، تهویه مطبوئع دوکاناله، شارژر وایرلس، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی مالتی مدیا، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه ای، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم ورود بدون کلید، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS)، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری، سیستم رانندگی بین خطوط، نوربالای اتوماتیک، هشدار خروج از خط، استارت استاپ، سنسور پارک عقب و جلو و کروز کنترل را می بینیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir