نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

رنو L90 بخریم یا نخریم؟/ ویدئوی بررسی سدان نه چندان اقتصادی محبوب

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
رنو L90 بخریم یا نخریم؟/ ویدئوی بررسی سدان نه چندان اقتصادی محبوب

آخرین خودرو/ رنو L90 یا همان تندر ۹۰ یکی از پر تیراژترین و کم استهلاک ترین خودروهای بازار است که با وجود توقف تولید همچنان پر تقاضا است.

ویدئوی بررسی کوتاه تندر 90

در این محتوای ویدیویی به این موضوع پرداختیم که چرا باید این خودرو را در بازار امروز کشور خرید و چرا نباید آن را خرید. رنو ال ۹۰ همچنان بازار پر رونق و خوبی دارد اما این خودرو هم مثل دیگر خودروهای بازار مزایا و معایب مختص به خودش را دارد. در مورد مزایای این خودرو می توان به استهلاک پایین آن اشاره کرد. ال ۹۰ با حضورش در بازار نشان داد که دوام بالایی دارد و کیفیت قطعات این خودرو هم بسیار بالا است. همچنین همچنان بازار این خودرو داغ است و خرید و فروش انواع نمونه های کارکرده آن به راحتی انجام می شود. در کنار این ها، کابین جادار و با کیفیتی هم در این خودرو می بینیم و رنو L90 برای استفاده های خانوادگی خودروی بسیار مناسبی می باشد.

اما مثل همه خودروها این سدان هم معایبی دارد که شاید باعث شود شما این خودرو را نپسندید. برای مثال ال ۹۰ ظاهر خوبی ندارد و با همان بودجه می توان خودروهای زیباتری را انتخاب کرد. همچنین قیمت قطعات این خودرو نسبت به دیگر همرده ها بالاتر است و بازار داغ این سدان باعث شده تا در بازار هم قیمت به نسبت بالایی را برای این خودرو داشته باشیم. علاوه بر این در بحث امکانات ضعف های زیادی به این خودرو وارد است و در همان رده قیمتی مشتری می تواند خودرو پر آپشن تری را انتخاب کند.

رنو ال۹۰ به یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی ۱۶ سوپاپ به حجم ۱.۶ لیتر مجهز شده است. حداکثر توان این پیشرانه برابر با ۱۰۵ اسب بخار بوده و بیشینه گشتاور آن به رقم ۱۴۰ نیوتن متر می‌رسد. این میزان نیرو توسط یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک و یا ۵ سرعته دستی به سوی چرخ‌های جلو ارسال خواهد شد.

اما نظر شما چیست؟ به نظر شما رنو ال ۹۰ همچنان ارزش خرید دارد؟

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره