نماد آخرین خبر

تخفیف 16 هزار دلاری برای شورلت سیلورادوی برقی به خاطر استقبال پایین

منبع
پدال
بروزرسانی
تخفیف 16 هزار دلاری برای شورلت سیلورادوی برقی به خاطر استقبال پایین

پدال/ به دلیل استقبال سرد خریداران از سیلورادو EV، شورلت تخفیفی ۲۰ درصدی برای این پیکاپ در نظر گرفته است تا بهتر بتواند با رقبا رقابت کند.
 
درحالی‌که فروش شورلت سیلورادوی درون‌سوز در نیمهٔ نخست امسال رشدی ۲.۸ درصدی را تجربه کرده و به ۲۷۵ هزار دستگاه رسیده، استقبال از همتای الکتریکی آن ناامیدکننده بوده است. به همین دلیل، نمایندگی‌ها برای این پیکاپ الکتریکی تخفیفی ۱۶ هزار دلاری را در نظر گرفته‌اند. سیلورادو EV هم‌اکنون فقط در یک مدل عرضه می‌شود. این مدل، فرست ادیشن RST است که قیمت پایهٔ ۹۶,۴۹۵ دلاری دارد و به‌جز رنگ مشکی یا سفید، آپشن دیگری برای آن قابل انتخاب نیست. البته قیمت ارزان‌ترین تیپ این پیکاپ الکتریکی یعنی WT از ۶۸,۹۰۰ دلار آغاز می‌شود اما این مدل فقط برای خریداران ناوگانی در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر، شورلت اکوئناکس EV، شورلت بلیزر EV و کادیلاک لیریک تنها خودروهای الکتریکی جنرال موتورز هستند که واجد شرایط دریافت ۷,۵۰۰ دلار اعتبار مالیاتی فدرال خواهند بود و بنابراین، سیلورادو EV از این مشوق هم بی‌بهره است. برای جبران این موضوع، جنرال موتورز تصمیم گرفته برابر با مبلغ اعتبار مالیاتی فدرال، برای این پیکاپ تخفیف ارائه کند. تیپ‌های ۳WT و ۴WT سیلورادو ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۳۰ نیوتن متر گشتاور دارند و با هر بار شارژ می‌توانند تا ۶۷۵ کیلومتر را طی کنند. این یعنی برد این مدل‌ها از فورد F150 لایتنینگ با ۵۱۵ کیلومتر بیشتر است اما قدرت کمتری نسبت به ۵۸۰ اسب بخار فورد دارند.

نسخهٔ RST اما با ۷۵۴ اسب بخار قدرت و ۱۰۶۵ نیوتن متر گشتاور، این کاستی را جبران می‌کند. این نسخه مثل همتایان ضعیف‌تر خود ظرفیت حمل ۶۸۰ کیلوگرم بار را دارد و می‌تواند تا ۴۵۰۰ کیلوگرم را یدک بکشد. جنرال موتورز امیدوار است با این تخفیف‌ها، سیلورادو EV بهتر بتواند با رقبای مستقیمی مثل فورد F150 لایتنینگ و ریویان R1T رقابت کند. این در حالی است که پیکاپ فورد همچنان واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی فدرال است. بااین‌حال، تنها زمان نشان خواهد داد که آیا تخفیف‌های شورلت برای جذب خریداران به سمت سیلورادو EV کافی خواهد بود یا نه.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره