نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. مهم
خودرو

ویدیو تست موتور سیکلت هندی بازار ایران ؛ تی وی اس انتورک ۱۲۵

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
ویدیو تست موتور سیکلت هندی بازار ایران ؛ تی وی اس انتورک ۱۲۵

آخرین خودرو/ قاره آسیا بزرگ ترین و در واقع مرکز تولید موتور سیکلت جهان به حساب می آید و در عین حال به دلیل جمعیت بالا عنوان بزرگ ترین مصرف کننده موتور نیز به  این قاره کهن می رسد. کشور هندوستان، پر جمعیت ترین کشور جهان  توجه ویژه ای به تولید موتور و مصرف آن دارد و شرکت های بزرگی در این کشور به تولید و صادرات موتور می پردازند. TVS یکی از برندهای مطرح هندی در حوزه تولید موتورسیکلت می باشد.همچنین این شرکت تولید کننده موتور،عنوان دومین صادر کننده برتر موتور در هندوستان را یدک می کشد.تی وی اس انتورک ۱۲۵ یکی از اسکوترهای میان رده بازار است که فروش قابل توجهی داشته و ما در این مطلب به بررسی این موترو می پردازیم. 

ویدیو تست و بررسی تی وی اس انتورک ۱۲۵

تی وی اس انتورک ۱۲۵ که بعضاً از آن به عنوان نسخه قوی تر وگو ۱۱۰ نیز یاد می شود، همانطور که از نامش پیداست به یک پیشرانه ۱۲۵ سی سی تک سیلندر ۴زمانه  انژکتوری مجهز است. این انجین توسط سیستم هوا خنک،خنک سازی می شود و خبری از رادیاتور در موتور نیست.توان تولیدی موتور ۹.۳ اسب بخار و گشتاوری در حدود ۱۰.۵ نیوتن متر می باشد که توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT بوسیله تسمه به چرخ عقب منتقل می شود.این گیربکس سی وی تی به نظر می رسد با توجه به وزن حدودا ۱۲۰ کیلویی موتور عملکرد آنچنانی در شتاب نداشته باشد

سیستم تعلیق موتور در قسمت جلو از نوع دوبل تلسکوپی و در عقب موتور به صورت تک کمک فنر ساده می باشد.تی وی اس انتورک در چرخ جلویی خود از ترمز دیسکی CBS استفاده کرده و خبری از ABS نیست همچنین ترمز عقب موتور از نوع کاسه ای ۱۳۰ میلی متری می باشد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir