نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

کاتالوگ وارداتی جدید «سیلفی» پارس خودرو منتشر شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
کاتالوگ وارداتی جدید «سیلفی» پارس خودرو منتشر شد

آخرین خودرو/ شرکت پارس خودرو اخیرا کاتالوگ وارداتی جدید خود یعنی نسخه تمام بنزینی سیلفی را منتشر کرده و احتمالا به زودی عرضه آن را آغاز کند.

شرکت پارس خودرو در سومین دوره از نمایشگاه تحول صنعت خودرو از وارداتی جدید خود رونمایی کرد. این خودرو در واقع همان نیسان سیلفی بود که پیش تر توسط چندین شرکت دیگر عرضه شده بود اما نسخه ای که پارس خودرو قصد عرضه آن در بازار ایران را دارد کمی با نیسان سیلفی که توسط شرکت های دیگر عرضه می شود متفاوت است. به عبارت دیگر شرکت پارس خودرو دست روی نسخه تمام بنزینی نیسان سیلفی گذاشته و این خودرو را برای عرضه در بازار کشور انتخاب کرده است.

اکنون بعد از گذشت مدتی از رونمایی از وارداتی جدید پارس خودرو، این شرکت کاتالوگ رسمی این خودرو را منتشر کرده است. بر اساس کاتالوگ منتشر شده توسط شرکت پارس خودرو، نیسان سیلفی تمام بنزینی قرار است در دو تیپ HONOR و COMFORT در بازار ایران عرضه شوند که تیپ HONOR نسخه فول آپشن و نسخه COMFORT نمونه کم آپشن این خودرو است. طبق کاتالوگ، این دو نسخه در بخش مشخصات فنی تفاوتی با یکدیگر نداشته و عمده تفاوت میان این دو تیپ در بحث آپشن و امکانات است.

در ادامه نگاهی مختصر به وارداتی جدید پارس خواهیم داشت.

ویدیوی معرفی سدان جدید وارداتی پارس خودرو

مشخصات فنی سیلفی تمام بنزینی
وارداتی جدید پارس خودرو از یک پیشرانه تمام بنزینی ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر بهره می برد که می تواند نهایتا ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۹ نیوتن متر گشتاور تولید کند و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل کند. سیستم استفاده شده در محور جلو این خودرو از نوع مک فرسون بوده و در محور عقب آن از سیستم تعلیق توییست بیم استفاده شده است.

امکانات وارداتی جدید پارس خودرو
نیسان سیلفی شرکت پارس خودرو با توجه به بازه قیمتی که در آن قرار می گیرد امکانات قابل قبولی را در اختیار مصرف کننده و خریداران قرار خواهد داد. امکاناتی نظیر؛ فرمان کمکی برقی، سیستم TPMS، رینگ آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی، سنسور نور، سامانه کنترل کشش، نشانگر تعویض دنده، چراغ روشنایی روز، پاور ویندوز و… از جمله امکاناتی است که در این هر دو نسخه این خودرو دیده می شود.

کاتالوگ نیسان سیلفی پارس خودرو

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir