نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

بررسی امکانات نیسان سیلفی مکس ادیشن؛ به همراه ویدیوی معرفی

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
بررسی امکانات نیسان سیلفی مکس ادیشن؛ به همراه ویدیوی معرفی

آخرین خودرو/ نیسان سیلفی مکس ادیشن، سدانی است که شرکت نامی خودرو آن را به ایران آورده و ما در این مطلب به سراغ مشخصات و امکانات این خودرو رفته ایم.

نیسان سیلفی مکس ادیشن یکی از خودرو های وارداتی است که در همین مدت زمان کم توانسته توجه های بسیاری را به خود جلب کند و علاقه مندان بسیاری در بازار ایران پیدا کند. این خودرو یک سدان هیبریدی است که در برخی از کشور ها با نام سنترا و یا آلمرا نیز شناخته می شود و امکانات و مشخصات بسیار خوبی را در دل خود جای داده است. در حال حاضر شرکت نامی خودرو که بسیاری از محصولات نیسان را در بازار ایران عرضه کرده است، مسئولیت واردات و عرضه این خودرو را بر عهده دارد.

ما در این مطلب سعی داریم تا نیم نگاهی به مشخصات و امکانات نیسان سیلفی مکس ادیشن بیاندازیم و این خودرو را به صورت مختصر بررسی کنیم.

طراحی کلی سدان وارداتی نامی خودرو
سدان وارداتی نامی خودرو به لحاظ کلی، نسخه ی فیس لیفت شده نسل چهارم این خودرو است که در سال ۲۰۲۳ رونمایی و عرضه شده است. این خودرو به طور کلی طراحی بروز و اسپرت دارد و نسبت به دیگر نسخه های وارداتی نیسان سیلفی، چهره جوان پسندانه تری را به نمایش می گذارد. از طرفی خطوط طراحی به کار رفته در بخش عقب و جلو کمی چهره این خودرو را تهاجمی کرده است.

در طراحی بخش داخل کابین اصول طراحی خانواده نیسان سیلفی حفظ شده اما به دلیل برخورداری از امکانات بیشتر و بروز توانسته جلوه بهتری و مدرن تری را به نمایش بگذارد. از طرفی متریال به کار رفته در این خودرو کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می گذارد و می تواند احساس خوبی را به سرنشینان منتقل کند.

امکانات و آپشن های نیسان سیلفی مکس ادیشن
سدان وارداتی نامی خودرو یکی از فول آپشن ترین نسخه های این سیلفی به شمار می رود و امکانات بیشتری را نسبت به دیگر نسخه های وارداتی این خودرو مشاهده می کنیم. امکاناتی نظیر؛ کنترل کشش و پایداری، دی لایت و اتولایت، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم پایش فشار باد تایرها، ردیابی هوشمند، رادار هشدار خروج از خط، سیستم کنترل داینامیک خودرو، دستیار کمکی حرکت بین خطوط، هشدار ترمز اضطراری، سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم E-Pedal نیسان، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، هشدار ترافیک عقب، فرمان دی کات، تودوزی چرمی کابین، اهرم دنده الکترونیکی، آینه ضد انعکاس، سیستم صوتی باکیفیت با ۶ اسپیکر، صندلی برقی راننده، سانروف برقی، آینه‌های تاشونده برقی، رادار هشدار برخورد از جلو، استارت دکمه‌ای، مالتی مدیا لمسی ۱۲.۳ اینچی، شارژر وایرلس، تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله و… از جمله امکاناتی است که در این خودرو دیده می شود.

مشخصات فنی نیسان سیلفی مکس ادیشن
در زیر کاپوت نیسان سیلفی مکس ادیشن یک موتور ۱.۲ سه سیلندر تنفس طبیعی حضور دارد. این پیشرانه عملا نقشی در سیستم تولید توان ندارد و صرفا به عنوان یک ژنراتور، مسئولیت شارژ باتری های این خودرو را بر عهده دارد. مسئولیت اصلی تولید توان و انتقال آن به چرخ ها بر دوش پیشرانه الکتریکی ۱۳۴ اسب بخاری است که می تواند تا ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو منتقل کند. این دقیقا همان تکنولوژی است که نیسان آن e-power می نامد.

مصرف سوخت نیسان سیلفی هیبریدی نیز چندان زیاد نیست و نهایتا حدود ۴.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر تحت شرایط ایده‌آل بنزین نیاز است تا باتری شارژ شود و موتور الکتریکی بتواند به کار خود ادامه دهد.

ویدیوی معرفی نیسان سیلفی مکس ادیشن

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir