نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

شرایط فروش محصولات سوزوکی شرکت راسا موتور اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
شرایط فروش محصولات سوزوکی شرکت راسا موتور اعلام شد

آخرین خودرو/ به تازگی شرکت شرکت راسا موتور خاورمیانه شرایط فروش محصولات برند سوزوکی را اعلام کرده و مشتریان می توانند اقدام به واریز وجه نمایند.

شرکت راسا موتور خاورمیانه در حال حاضر تنها وارد کننده محصولات سوزوکی در ایران است و تا کنون محصولات مختلفی از این برند را در ایران عرضه کرده است. این شرکت در اطلاعیه ای جدید که در وبسایت خود به نشانی rasamotor.co منتشر کرده است شرایط فروش سه محصول سوزوکی را برای متقاضیان جدید اولویت دهی شده اعلام کرده است.

این شرایط فروش برای سه محصول سوزوکی گرند ویتارا ۲WD، بالنو و سیاز بوده و قرار است هر کدام با شرایط و ویژگی های خاص خود به دست متقاضیان برسد.

در این شرایط فروش شرکت محصولات سوزوکی شرکت راسا موتور، قیمت علی الحساب سوزوکی گرند ویتارا تک دیفرانسیل، ۱۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال اعلام شده که متقاضیان در ابتدا می بایست ۵۰ درصد این قیمت یعنی ۸,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ را پرداخت نمایند. سود انصراف و مشارکت در این طرح صفر درصد بوده و جریمه تاخیر ماهانه آن ۲.۵ درصد اعلام شده است.

در این اطلاعیه نیز قیمت علی الحساب سوزوکی بالنو ۱۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال اعلام شده و پیش پرداخت آن نیز ۵۰ درصد این مبلغ یعنی ۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال می باشد. سود و انصراف و مشارکت این خودرو نیز صفر درصد بوده و جریمه تاخیر ماهانه آن نیز ۲.۵ درصد است و قرار است در رنگ های سفید، مشکی، سورمه ای، نقره ای، قرمز و خاکستری به دست مشتریان برسد.

همچنین شرکت راسا موتور خاور میانه در این اطلاعیه قیمت علی الحساب سوزوکی سیاز را ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال اعلام کرده که متقاضیان در وهله اول می بایست ۵۰ درصد این مبلغ که معادل ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال است را واریز نمایند.

لازم بذکر است که موعد تحویل تمامی خودروهایی شرایط فروش آنها در این بخش نامه اعلام شده است، ۹۰ روز کاری خواهد بود.

جدول فروش محصولات سوزوکی شرکت راسا موتور خاورمیانه

در ادامه نگاهی مختصر به این محصولات خواهیم داشت.

مشخصات سوزوکی گرند ویتارا

در بخش فنی سوزوکی گرند ویتارا هایبرید راسا موتور یک پیشرانه کاملاً معمولی ۴ سیلندر بنزینی تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری دیده می‌شود که قدرتی بسیار معمولی‌، یعنی چیزی حدود ۱۰۲ اسب بخار به علاوه ۱۳۶.۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته مجهز به مبدل گشتاور از نوع اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت به سوی چرخ‌ها را بر عهده دارد.

ویدیو معرفی سوزوکی بالنو

سوزوکی بالنو در بازار های جهانی با مشخصات فنی مختلفی به بازار عرضه شده اما نسخه ای که در بازار ایران عرضه می شود دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل کند. بالنو در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون در محور عقب از سیستم تعلیق توییست بیم بهره می برد.

ویدیو معرفی سوزوکی سیاز

سوزوکی سیاز سفارش گذاری شده راست موتور مجهز به یک موتور ۱/۵ لیتری تنفس طبیعی است که توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور را دارد گیربکس خودرو نیز از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT است. بنا به اعلام شرکت وارد کننده شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۴ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. افزون بر موارد یاد شده سیستم تعلیق سوزوکی سیاز در محور جلو مک فرسون و در محور عقب از نوع توییست بیم است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir