نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

تصاویر رسمی جدیدترین محصول ملی منتشر شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
تصاویر رسمی جدیدترین محصول ملی منتشر شد

آخرین خودرو/ ری را جدیدترین محصول ملی ایران خودرو است که این شرکت به تازگی عکس هایی را از آن منتشر کرده است و به زودی عرضه آن آغاز می شود.

ری را اولین کراس اوور ملی و جدیدترین محصول ایران خودرو است که به زودی عرضه آن آغاز می شود. این خودرو از آغاز فرآیند طراحی تا زمان توانست توجه های زیادی را به خود جلب کند و شرکت ایران خودرو سرمایه عظیمی را برای توسعه این پروژه در نظر گرفته بود.

اما حاشیه ی اصلی این برای جدیدترین محصول ملی در زمان قیمت گذاری رخ داد چرا که در ابتدا وزیر صمت اعلام کرد که این خودرو قیمتی زیر یک میلیارد تومان خواهد داشت اما بعدا مشخص شد که قیمت درب کارخانه این محصول ۹۷۵,۸۰۳,۷۶۲ تومان اعلام شده که با احتساب هزینه های جاری نظیر؛ مالیات، شماره گذاری و… قیمت محصول جدید ایران خودرو به بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان رسیده است.

به هر حال رفته رفته با نزدیک شدن به زمان عرضه این خودرو، تب حاشیه های اولین کراس اوور ملی داغ تر شده و شرکت ایران خودرو نیز تمام تلاش خود را برای ارائه یک محصول متفاوت به کار خواهد گرفت که یکی از جدیدترین فعالیت های این شرکت انتشار عکس های جدیدی از این خودرو است.

در ادامه نگاهی کوتاه به جدیدترین محصول ملی، ریرا، خواهیم داشت.

ویدیوی معرفی ری را

قلب تپنده ری را در حال حاضر پیشرانه TC7 یا همان EFP است که نسخه ارتقا یافته EF7 توربو است که می تواند اوان حرکتی بیشتری تولید کند. این پیشرانه، یک پیشرانه ۱.۷ لیتری توربوشارژ است که قادر است ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید و از طریق جعبه دنده شش سرعته AT به چرخ های جلو منتقل کند.

ایران خودرو برای جدید ترین محصول ملی خود یعنی ریرا امکانات بسیار خوبی را در نظر گرفته که از جمله آنها می توان به؛ ۴ کیسه هوا (سرنشینان جلو و جانبی)، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی ، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی مالتی مدیا، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ،ترمز های دیسکی، سیستم کمکی ترمز ، سیستم پایش فشار باد لاستیک، آینه های جانبی برقی ، گرمکن صندلی های ردیف جلو، چراغ روشنایی روز، نور پردازی داخلی، سنسور نور ، سنسور باران و… اشاره کرد.

آلبوم تصاویر رسمی ری را

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره