نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

سدان جدید پارس خودرو در بازار قیمت خورد؛ بازار گرمی دلالان برای «سهند S»

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ با تحویل نخستین سری از سدان جدید پارس خودرو به مشتریان، سدان جدید پارس خودرو در بازار قیمت خورد اما این قیمت غیر واقعی به نظر می رسد.

اوایل هفته بود که نخستین سری از سدان جدید پارس خودرو تحویل به مشتریان شد و حالا اولین آگهی های این خودرو را در پلتفرم های خرید و فروش خودرو منتشر شده است. مالکان سهند S قیمتی در محدوده ۶۰۰ تا ۶۲۰ میلیون را برای این خودرو در نظر گرفته اند. این در حالی است که قیمت ساینا S در بازار آزاد ۴۰۹ میلیون تومان است و قیمت نسخه های صفر از کوییک اتوماتیک در بازار آزاد ۵۵۲ میلیون تومان می باشد! پس عملا در نظر گرفتن این قیمت برای یک خودرو که در واقع نمونه فیس لیفت از ساینا به حساب می آید، بسیار غیر منطقی است. البته این را در نظر داشته باشید که مشتریان این خودرو مبلغ ۴۶۰ میلیون تومان را برای خریداری این محصول پرداخت کرده اند و حالا هم سود حداقل ۱۴۰ میلیون تومانی را برای سرمایه گذاری خود می خواهند. در حال حاضر برای آینده قیمت سهند دو سناریو پیش بینی می شود. سناریو اول اینکه با ادامه روند تحویل سهند S، قیمت این خودرو در بازار تعدیل شود و سناریو دوم این است که قیمت باقی محصولات همرده به مرور بالاتر رود تا قیمت سدان جدید پارس خودرو به نسبت معقول تر به نظر برسد.

جدول قیمت سدان جدید پارس خودرو

مشخصات فنی و امکانات سهند S
زیر کاپوت سهند S یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی قرار دارد که با نام M15GSI شناخته می شود. این پیشرانه نسخه ای بهبود یافته از M15 معمولی است که در دور پایین تر حداکثر گشتاور را در مدار قرار می دهد. نهایت قدرت تولیدی این موتور ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور خروجی ۱۳۷ نیوتن متر است و قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلوی این سدان می رسد.

امکاناتی نظیر؛ سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، چراغ همراهی تا درب منزل، چراغ روشنایی روز، سنسور پارک عقب، آینه های جانبی برقی، تریم داخلی دو رنگ، پورت USB، سامانه پایش فشار باد تایر ها، فرمان دی کات، سیستم تهویه الکتریکی دستی و… از جمله امکانات و آپشن هایی است که در این تیپ سهند می بینیم.

این موارد امکانات پایه در پایه ترین تیپ سهند است. تیپ فول آپشن سهند در نسخه دنده ای سهند G نام دارد که در ادامه می توانید ویدیوی مربوط به آن را مشاهده کنید :

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir