نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

چرا خودروهای وارداتی «جتا» داغ می کنند؟

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
چرا خودروهای وارداتی «جتا» داغ می کنند؟

آخرین خودرو/ به تازگی تعدادی از صاحبان جتاهای وارداتی ماموت از طریق تماس با رسانه آخرین خودرو از مشکل فنی خودروهایشان گفته اند.

تعدادی از مشتریان جتاهای وارداتی به تازگی از طریق تماس با پایگاه خبری آخرین خودرو از مشکل فنی خودروهای وارداتی ماموت خودرو گفته اند. بر اساس آنچه این مشتریان می گویند، با بالارفتن درجه حرارت روغن خودرو و گذشتن آن از ۱۰۰ درجه سانتیگراد، آمپر آب هم بالا می رود و وضعیت اخطار در کلاستر نمایش داده می شود. پس از آن چراغ چک خودرو روشن می شود و کولر هم از مدار خارج می شود و بعد از آن سیستم های استارت استاپ و همچنین ترمز اضطراری هم خطا می دهد. گزارش مشتریان حاکی از آن است که این مشکل بصورت تقریبا یکسان برای بسیاری از مالکین مدل های VS5 و VS7 رخ داده است.

البته این مشتریان برای بروز این مشکل و رفع آن به خدمات پس از فروش ماموت خودرو مراجعه داشته اند. در ابتدا بیان شده که این کراس اوور نیاز به آپدیت نرم افزاری دارد اما پس از آن با آپدیت های نرم افزاری و حتی تعویض یونیت فن، مشکل برطرف نشده است. برخی شنیده ها حاکی از آن است که حتی مهندسان چینی جتا هم این مورد را بررسی کرده اند اما به نتیجه ای نرسیدند.
 
قرار بود با آغاز دوباره واردات خودرو شاهد حضور خودروهای با کیفیت تری در بازار باشیم و وجود چنین مشکلی در خودروهای وارداتی ماموت خودرو بسیار عجیب به نظر می رسد. گفتنی است نام و مشخصات تعدادی از مشتریان جتاهای وارداتی که چنین مشکلی دارند برای پایگاه آخرین خودرو ارسال شده است و شرکت ماموت خودرو می تواند پیگیری مشکلات این عزیزان را از طریق این رسانه انجام دهد. همچنین آخرین خودرو آمادگی انتشار هرگونه جوابیه و یا اطلاعیه از جانب آن شرکت را در تمامی بستر های خود دارد. امیدواریم پیگیری های مربوطه و رسیدگی به مشکل مشتریان به زودی انجام شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره