نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

جاوا ۴۲ مدل ۲۰۲۴؛ موتورسیکلتی با ظاهر کلاسیک و قیمت ۱۲۱ میلیون تومان

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
جاوا ۴۲ مدل ۲۰۲۴؛ موتورسیکلتی با ظاهر کلاسیک و قیمت ۱۲۱ میلیون تومان

آخرین خودرو/ موتورسیکلت جاوا ۴۲ برای مدل ۲۰۲۴ با تغییرات جدیدی روانه بازار هند شده است. این موتورسیکلت بسته به تیپ بین ۱۷۳ تا ۱۹۸ هزار روپیه قیمت دارد. با نرخ روز ارز این ارقام به ترتیب معادل ۱۲۱ و ۱۳۸ میلیون تومان می‌شوند. مدل جدید از جاوا ۴۲ تغییراتی جزئی را در موتور، طراحی و نشیمنگاه تجربه کرده است. جالب اینکه این مدل نسبت به مدل قبلی ۱۶,۰۰۰ روپیه قیمت کمتری دارد.

تغییرات فنی و ظاهری
موتورسیکلت‌های برند جاوا (JAWA) توسط شرکت Classic Legends تولید می‌شوند. این شرکت که جزو زیرمجموعه‌های گروه ماهیندرا به شمار می‌رود، با استفاده از تجربیات خود در ساخت مدل‌های جاوا ۳۵۰ و یِزدی اَدونچر، تغییراتی در موتور جاوا ۴۲ اعمال کرده است. موتور جدید ۲۹۴ سی‌سی با سیستم خنک‌کننده مایع، اکنون توان تولید ۲۷.۳۲ اسب بخار قدرت و ۲۶.۸۴ نیوتن‌ متر گشتاور را دارد. جاوا همچنین این مدل را به یک کلاچ لغزنده و کمکی تجهیز نموده که باعث می‌شود تعویض دنده‌ها با نرمی بیشتری انجام شود. علاوه‌ بر این، از یک وزنه تعادلی جدید و دنده تعادل هاب‌ تایپ باز طراحی‌ شده برای کاهش لرزش‌های موتور استفاده شده است. بازنگری در محل نصب کمک‌ فنرهای عقب و نصب صندلی جدید برای راحتی بیشتر راکب دیگر تغییراتی هستند که باید به آنها اشاره کنیم.

تجهیزات و ویژگی‌های جاوا ۴۲
نسخه پایه جاوا ۴۲ با سیستم ترمز ABS تک‌ کانال، رینگ‌های پره‌ای و یک نمایشگر LCD آنالوگ عرضه می‌شود. نسخه‌های بالاتر این مدل، به LCD کاملاً دیجیتال مجهز هستند. در حال حاضر، جاوا ۴۲ در سه نسخه مختلف قابل خریداری است که عبارتند از:

نسخه با رینگ‌های پره‌ای و ABS تک‌ کانال

نسخه با رینگ‌های پره‌ای و ABS دو کانال

نسخه با رینگ‌های آلیاژی و ABS دو کانال

رنگ‌های جدید
یکی از ویژگی‌های جذاب این مدل جدید، ارائه شش رنگ جدید است که به کاربران امکان انتخاب بیشتری می‌دهد. این تغییرات باعث شده تا جاوا ۴۲ نه تنها از لحاظ فنی، بلکه از نظر ظاهری نیز ارتقا یابد و تجربه‌ای جدید و متفاوت را برای موتورسواران به ارمغان آورد.

ناگفته نماند موتورسیکلت جاوا ۴۲ همواره به عنوان یکی از مدل‌های محبوب در بازار هند شناخته شده و با بروز رسانی‌ های اخیر، انتظار می‌رود تا بیش از پیش مورد استقبال قرار گیرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره