نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

دوچرخه برقی سری «ردکیک» با قیمت ۷۲ میلیون تومان معرفی شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
دوچرخه برقی سری «ردکیک» با قیمت ۷۲ میلیون تومان معرفی شد

آخرین خودرو/ شرکت آمریکایی Rad Power Bikes از دوچرخه های برقی جدید سری ردکیک (RadKick) پرده‌برداری کرد. این سری شامل دو مدل بوده و برای کسانی که به دنبال یک دوچرخه برقی سریع، قدرتمند و البته اقتصادی هستند، طراحی و تولید شده است. مدل ارزان‌تر این سری ۱۲۰۰ دلار و مدل گران‌تر ۱۴۰۰ دلار قیمت دارد. با نرخ روز ارز آزاد این ارقام به ترتیب معادل تقریباً ۷۲ و ۸۴ میلیون تومان هستند.

مشخصات دوچرخه‌های برقی ردکیک
دوچرخه های برقی سری رد کیک با دو نوع سیستم انتقال قدرت عرضه می‌شوند. مدل پایه از یک سیستم انتقال قدرت ۷ سرعته که توسط شرکت معروف شیمانو تأمین شده، بهره می‌برد. مدل گران‌تر به سیستم انتقال قدرت تسمه‌ای مجهز شده، از این رو دوام بیشتر و استهلاک کمتری داشته و ارزش خرید آن بالاتر است. این مدل همچنین به یک سنسور گشتاور تجهیز شده؛ سنسور مذکور ضمین می‌کند در هر شرایطی، حتی در هنگام بالا رفتن از تپه‌ها، دوچرخه نیروی لازم و کافی را ارائه دهد.

نیروی دوچرخه های برقی سری ردکیک توسط یک موتور ۵۰۰ واتی با گشتاور ۴۰ نیوتن ‌متر تأمین می‌شود. با اتکا به این موتور می‌توان حداکثر سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت را تجربه نمود. انرژی لازم برای این موتور را باتری ۳۶۰ وات ‌ساعتی فراهم می‌کند. به گفته سازنده، در صورت پر بودن باتری می‌توان بین ۲۴ تا ۵۶ کیلومتر را بدون نیاز به شارژ پشت سر گذاشت. این میزان برد حرکتی برای استفاده روزمره در شهر کاملاً مناسب است، اما برای سفرهای طولانی‌تر، شاید نیاز به خرید باتری اضافی باشد. خوشبختانه تعویض باتری کار پیچیده‌ای نبوده و به‌ آسانی در چند مرحله قابل انجام است.

تأکید بر راحتی استفاده و قابلیت‌ حمل بار
هر دو مدل رد کیک دارای فریم آلومینیومی سبک‌وزن هستند و برای راحتی استفاده، خبری از میله فوقانی در فریم نیست. این نوع طراحی سوار و پیاده شدن را آسان‌تر می‌کند. در دوچرخه‌های سری رد کیک، بر قابلیت حمل بار نیز تأکید شده؛ به همین خاطر امکان نصب دو محفظه و سبد در جلو و عقب آن وجود دارد. وزن این دوچرخه‌ها حدود ۲۵ کیلوگرم است که برای حمل و نقل در مسافت‌های کوتاه دردسرساز نمی‌شود. ظرفیت حمل بار این دوچرخه‌ها نیز تا ۱۳۶ کیلوگرم می‌رسد و استفاده از آنها در جاده‌های خاکی و مسیرهای غیر آسفالته مشکلی ندارد.

کیفیت سواری خوب و ایمنی بالا
از دیگر ویژگی‌های مهم سری رد کیک، باید به کیفیت سواری و ایمنی بالا اشاره کنیم. این دوچرخه‌ها به کمک‌هایی با امکان جابجایی تا ۸۰ میلیمتر و لاستیک‌های ۲.۲۵ اینچی مجهز شده‌اند تا در هر نوع مسیر سواری نرم و بدون لرزشی داشته باشند. همچنین ترمزهای هیدرولیکی با دیسک‌های ۱۸۰ میلیمتری و چراغ‌های جلو و عقب، ایمنی کافی در ترددهای شهری و خارج از شهر را تضمین می‌کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره