نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

کدام خودروسازان و واردکنندگان در نمایشگاه خودروی مشهد حاضر می‌شوند؟

منبع
پرشين خودرو
بروزرسانی
کدام خودروسازان و واردکنندگان در نمایشگاه خودروی مشهد حاضر می‌شوند؟

پرشین خودرو/ بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد در حالی اواخر شهریورماه جاری برگزار می‌شود که شاهد حضور بیشترین تعداد خودروسازان و شرکت‌های واردکننده خودرو در این نمایشگاه است.

نمایشگاه خودروی در سال‌های گذشته همواره یکی از برنامه‌هایی بوده که با وجود تمام مشکلات، در استان‌های مختلف کشور برگزار شده است.

نمایشگاه خودرو در ایران را می‌توانیم به دو دوره پیش از تحریم و پس از تحریم تقسیم کنیم. دوره‌ای که بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان در نمایشگاه‌های خودروی ایران به صورت مستقیم و نمایندگی خود در آن حضور داشتند و دوره‌ای که به دلیل اعمال تحریم، به جز خودروسازان داخلی و برخی برندهای چینی، خودرویی در نمایشگاه خودرو به چشم نمی‌آمد. با وجود تمام این مشکلات اما نمایشگاه‌های خودرو در ایران به صورت مداوم برگزار شد.

و حالا در شرایطی که گشایش‌هایی در واردات خودرو به دلیل رفع ممنوعیت ایجاد شده است، نمایشگاه خودروی مشهد میزبان بیشترین تعداد خودروسازان و واردکنندگان خودرو نسبت به سال‌های قبل است.

کدام شرکت‌های خودروسازی و واردکننده در نمایشگاه مشهد حاضر می‌شوند؟
بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد در اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود و حضور بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در کنار واردکنندگان خودرو در این نمایشگاه قطعی شده است.

محل نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دارای سه سالن مسقف و فضای بازی مناسب برای ایجاد غرفه در فضای آزاد است.

سالن فردوسی در بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد میزبان شرکت های آرین پارس موتور، خودروسازان دیزلی آذربایجان، نامی خودرو پیشرو، گروه ایران روور، گروه خودروسازی فردا، سروش موتور مبنا، کوشا خودرو نگین و گروه بهمن است.

سالن عطار نیز در این نمایشگاه به گروه خودروسازی سایپا، پارس خودرو، سایپاسیتروئن، زامیاد، سایپا دیزل، ایران کاوه سایپا، خدمات فنی رنا، و امداد خودرو سایپا اختصاص داده شده است.

سالن مفاخر نمایشگاه بین المللی مشهد هم میزبان کرمان موتور، شرکت فنی و مهندسی آذر یورد سال، راسا موتور خاورمیانه، مجتمع صنعتی پیلسان و شرکت مادو سیکلت خواهد بود.

مانند دوره‌های پیشین نمایشگاه خودرو مشهد، فضای باز این نمایشگاه هم شاهد برپایی غرفه خواهد بود. در فضای باز نیز شرکت سپاهان لیفتر، مهندسین رهپویان صنعت، آروم تریلر، میامی تجارت پیشتاز و ریزان فلز طوس خواهد بود.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد، از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir