نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

شرایط فروش اقساطی دایون Y7 اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
شرایط فروش اقساطی دایون Y7 اعلام شد

آخرین خودرو/ صنایع خودروسازی ایلیا به تازگی شرایط فروش اقساطی دایون Y7 را اعلام کرده است. موعد تحویل در این شرایط فروش ۳۰ و ۷۵ روز کاری خواهد بود.

در جدیدترین شرایط فروش دایون Y7 که توسط شرکت صنایع خودروسازی ایلیا منتشر شده است، این شاسی بلند به صورت اقساطی به فروش می رسد. قیمت قطعی و مصوب این خودرو ۱ میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده و پیش پرداخت اولیه برای ثبت نام ۷۵۰ میلیون تومان است. در مرحله دوم می بایست مبلغ ۲۴۸ میلیون تومان پرداخت شود و مشتریان به میزان ۱ میلیارد تومان اقساط دوازده، بیست و چهار، سی و شش و ۴۸ ماهه را برای پرداخت خواهند داشت. سود تاخیر در این شرایط فروش ۳۶ درصد و سود انصراف ۱۸ درصد به صورت سالانه محاسبه می شود. موعد تحویل پس از ۳۰ و ۷۵ روز کاری خواهد بود و در مدل ۷۵ روزه، سود مشارکت ۲۴ درصد سالانه برای مشتری محاسبه می شود.

جدول شرایط فروش اقساطی دایون Y7 مهر ۱۴۰۳

مشخصات فنی و ویدیوی تست و بررسی دایون Y7
این خودرو پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو شارژ ۴K22 میتسوبیشی را دارد و می تواند ۲۱۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید کند. جعبه دنده این خودرو همچنان از نوع ۶ سرعته اتوماتیک است و توان را به چهار چرخ خودرو تولید می کند.

دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا به دو کیسه هوا، سانروف برقی، استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده، آینه های تاشو برقی، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، سنسور نور، سنسور باران، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، تریم داخلی چرم، پنل تهویه مستقل ردیف عقب، سنسور پایش باد تایرها، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم مصنوعی و… مجهز است. در تیپ Y7 پلاس امکانات بیشتری مانند رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب وجود دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir