نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

اسامی شرکت های حاضر در نمایشگاه خودروی تبریز ۱۴۰۳ مشخص شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
اسامی شرکت های حاضر در نمایشگاه خودروی تبریز ۱۴۰۳ مشخص شد

آخرین خودرو/ شرکت نیکاتیس به عنوان برگزار کننده بیست و هشتمین دوره از نمایشگاه تبریز، اسامی شرکت کننده های این نمایشگاه را اعلام کرد.

نمایشگاه خودروی تبریز به عنوان بزرگ ترین گردهمایی خودرویی در غرب کشور، هرساله اهمیت بسیار زیادی برای مردم و خودروسازان داشته است. امسال نیز این نمایشگاه با مشارکت حداکثری خودروسازان برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند از ۱۷ تا ۲۰ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز از این نمایشگاه بازدید داشته باشند. بر اساس اعلام شرکت نیکاتیس (برگزار کننده نمایشگاه خودروی تبریز)، شرکت های آمیتیس گستر نگاه پیشگام (واردکننده نشان نیسان)، پارس ساتر هوشمند (واردکننده نشان اشکودا)، معین خودرو ایرانیان (واردکننده نشان تویوتا)، راساموتور خاورمیانه (واردکننده نشان های سوزوکی و GAC) و فرداموتورز (واردکننده نشان MG) شرکت هایی هستند که پس از سال ها با محصولات وارداتی در این نمایشگاه حاضر می شوند.

علاوه بر شرکت های ذکر شده، شرکت های تولیدی دیگر مانند مجتمع لیفتراک سازی سهند، آرام سیکلت مادو، خودروسازان دیزلی آذربایجان، جهان همتا سیکلت، نیرو محرکه، آمیکو، ایران خودرو دیزل، زامیاد، پیلسان و… در این نمایشگاه حاضر هستند.

نمایشگاه خودروی تبریز ۱۴۰۳ با استانداردهای جدیدی برگزار می شود. از سویی قرار است تا رویدادهای جانبی در این نمایشگاه رخ دهد. به عنوان مثال کارگاه های آموزشی، تست درایو تعدادی از خودروهای حاضر و… در این دوره نمایشگاه خودروی تبریز برقرار خواهد بود.

این رویداد خودرویی از ۱۷ تا ۲۰ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و رسانه آخرین خودرو برای پوشش خبری این رویداد در این نمایشگاه حاضر خواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir