نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

خودروهای برقی جدید پلیس معرفی شدند

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ همزمان با هفته نیرو انتظامی نسل جدید خودروهای راهنمایی و رانندگی به ناوگان پلیس کشور اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، امروز مورخ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ همزمان با هفته نیرو انتظامی و افتتاح ایستگاه شارژ خودروهای برقی آزادراه تهران – کرج، خودروهای جدید پلیس راه در محل شارژ این دسته از خودروها حضور پیدا کردند. امروز به صورت رسمی خودروهای جدید پلیس راهنمایی و رانندگی در ناوگان حضور پیدا کردند و گروه بهمن نیز تامین این خودروها را انجام داده است. با توجه به تصاویر منتشر شده، هونگچی E-QM5 که توسط بی ام کارز گروه بهمن به ایران آمده است، وارد ناوگان پلیس راه شده و تردد خود را به عنوان اولین خودروی تمام برقی پلیس ایران آغاز کرده است.

هونگچی E-QM5 دارای یک پیشرانه برقی است که می تواند ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می کند. همچنین توان به چرخ های جلوی این خودرو می رسد. هونگچی E-QM5 قادر است تا با یکبار شارژ مسافتی در حدود ۴۳۱ کیلومتر را پیمایش کند. باتری های این خودرو ۵۴ کیلووات ساعتی است و در کمتر از ۳۵ دقیقه با شارژ سریع پر می شود.

در هونگچی E-QM5 بی ام کارز امکاناتی مانند نمایشگر لمسی، دوربین عقب، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، نور پردازی سقف، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، رینگ آلومینیومی، چراغ روشنایی روز، صندلی برقی شاگرد، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم تشخیص عابر پیاده، تریم داخلی چرم، شش کیسه هوا و… دیده می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir