نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت محصولات بهمن موتور افزایش یافت – مهر ۱۴۰۳

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ بر اساس اطلاعات جدیدی که به دست خبرنگار آخرین خودرو رسیده، قیمت محصولات بهمن موتور مثل دیگر مونتاژکاران افزایش یافته است.
 
در سال جاری افزای قیمت را تقریبا برای تمام محصولات مونتاژی بازار شاهد بودیم. مدیران خودرو و کرمان خودرو به عنوان دو مونتاژ کننده بزرگ بازار، قیمت محصولات خود را به میزان قابل توجهی افزایش دادند که ناشی از افزایش هزینه و نتیجتا قیمت تمام شده برای مونتاژکاران بود. حالا قطار افزایش قیمت به ایستگاه بهمن موتور رسیده و قیمت محصولات این خودروساز سرانجام افزایش داشته است. البته این را در نظر داشته باشید که مدت زیادی بود که خودروهای بهمن موتور در کارخانه افزایش قیمت نداشتند و بالارفتن قیمت های بهمن موتور در کارخانه مورد انتظار بود. البته لیست قیمت فروش درب کارخانه به دست ما رسیده و در جدول زیر سعی کردیم قیمت نهایی را بصورت تخمینی حساب کنیم.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت نهایی می تواند با اعداد احتمالی جدول فوق تفاوت داشته باشد اما در همین محدوده خواهد بود. مشتریان بهمن موتور که در حال حاضر در حال صدور دعوتنامه و تکمیل وجه هستند، شامل این افزایش قیمت نخواهند بود و قیمت های جدید از فراخوان های بعدی اعمال خواهد شد.

با اعمالی این افزایش قیمت، انتظار می رود بازار تغییر چندانی نداشته باشد چراکه با اعلام افزایش قیمت مدیران خودرو و کرمان موتور هم بازار چندان افزایشی نشد. البته باید دید با آغاز تحویل خودروهای جدید با قیمت جدید، واکنش بازار چه خواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir