نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

لوکانو رسماً وارد بازار ایران شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
لوکانو رسماً وارد بازار ایران شد

آخرین خودرو/ شرکت گذشته مراسم رسمی لوکانو در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد. در این مراسم مدیران ارشد شرکت مکث موتور و گروه صنعتی ماموت ورود رسمی لوکانو به بازار ایران را اعلام کردند.
 
به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، این مراسم با حضور جمعی از مدیران ارشد گروه صنعتی ماموت، خبرنگاران، مدیران دولتی، شخصیت های هنری و… در هتل اسپیتاس پالاس تهران برگزار شد. مدیران ارشد لوکانو اعلام کردند که در سال اول فعالیت خود شش هزار دستگاه خودرو را مونتاژ می کنند. همچنین در حال حاضر شوروم ها و مراکز خدمات پس از فروش لوکانو در ۳۰ شهر در دست استانداردسازی است.

محدوده قیمت محصولات لوکانو در بازار ایران
در گام نخست فعالیت لوکانو در بازار ایران، کراس اوور L7 به بازار عرضه خواهد شد که احتمالاً قیمتی کمتر از ۲.۵ میلیارد تومان را خواهد داشت. پس از آن و تا پایان سال جاری لوکانو L8 به عنوان لوکس ترین محصول این نشان تجاری جدید وارد خط تولید می شود. گفته می شود لوکانو L8 قیمتی در محدوده ۳ تا ۳.۵ میلیارد تومان خواهد داشت. پس از آن لوکانو L7 پلاگین هایبرید هم به جمع محصولات این خودروساز اضافه می شود. لوکانو L5 هم به عنوان یک گزینه ارزان قیمت در سال آینده جمع محصولات سواری گروه صنعتی ماموت اضافه خواهد شد.

در مورد نشان تجاری لوکانو باید گفت که این نام برای بازار ایران انتخاب شده است. همچنین پس از مدت ها دوباره یک مشارکت ایرانی – چینی در صنعت خودرو ایران شکل گرفته است. در پی این مشارکت طرف چینی سرمایه گذاری را در ایران انجام داده و به عبارتی کمپانی چینی، در پروژه لوکانو ایران سهیم است.

با توجه به برنامه ریزی انجام شده لوکانو L7 تا پایان پاییز سال جاری به فروش می رسد. در حال حاضر هم خط تولید این محصول فعال شده و مونتاژ اولین کراس اوور لوکانو آغاز گردیده است. پس از این محصول لوکانو L8 هم در زمستان ۱۴۰۳ به خط تولید خواهد رسید و مدیران این نشان تجاری در تلاش هستند تا دومین کراس اوور لوکانو تا پایان سال جاری به بازار ایران برسد.

ویدیوی معرفی لوکانو L7 در پیست آفرود

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره