نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

کارخانه هاوال در پاکستان به رکورد تولید ۱۰ هزار خودرو دست یافت

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
کارخانه هاوال در پاکستان به رکورد تولید ۱۰ هزار خودرو دست یافت

آخرین خودرو/ محصولات هاوال علاوه بر سرزمین مادری در چند کشور دیگر مونتاژ می‌شوند که یکی از آنها پاکستان است. طبق گزارش رسانه‌های چینی، این کارخانه اخیراً به رکورد تولید ۱۰ هزار خودرو دست پیدا کرده است. مدلی که این رکورد با آن ثبت شده، یک دستگاه شاسی‌بلند H6 هیبریدی می‌باشد.

تولید محصولات هاوال با همکاری شرکت سازگار
محصولات هاوال در پاکستان با همکاری شرکتی به نام سازگار (Sazgar) تولید می‌شوند. تولید شاسی‌بلند H6 از سپتامبر ۲۰۲۲ در این کشور آغاز شده؛ اجزای این شاسی‌بلند به صورت قطعات منفصله به پاکستان انتقال یافته و در آنجا خودروی نهایی مونتاژ می‌گردد. به غیر از H6، این کارخانه هاوال جولیون را نیز مونتاژ می‌کند. بد نیست بدانید H6 اولین خودروی هیبریدی است که در خاک پاکستان مونتاژ می‌شود.

طبق آمار، در حد فاصل ماه‌های ژانویه تا سپتامبر، گریت وال در مجموع موفق شده ۶,۶۵۶ دستگاه از محصولات خود را به مشتریان پاکستانی تحویل دهد. علاوه بر هاوال H6 و جولیون، این شرکت عرضه خودروهای دیگری مثل اورا گود کت، لایتنینگ کت و نسخه هیبرید نرم تانک ۵۰۰ را نیز در پاکستان آغاز نموده است.

در مراسم گرامیداشت رکورد تولید ۱۰ هزار دستگاه در کارخانه پاکستان، از رعنا تنویر حسین وزیر صنعت این کشور نیز دعوت به عمل آمده بود. وی در سخنرانی خود به تمجید از پیشرفت‌های شرکت سازگار پرداخته و گفته: «گریت وال نقش بسیار مهم و مثبتی را در صنعت خودروی پاکستان ایفا کرده است. این شرکت کیفیت زندگی مردم محلی را تا حد زیادی ارتقا داده و گذار از خودروهای مجهز به پیشرانه‌ های سنتی به خودروهای مجهز به پیشرانه‌ های انرژی نو را سرعت بخشیده است.»

معاون ارشد شاخه جهانی گریت وال هم در این مراسم اظهار کرده گریت وال به عرضه محصولاتی که نیازهای مشتریان محلی را تأمین و برآورده می‌کنند، متعهد است. ناگفته نماند کارخانه هاوال در لاهور قرار دارد. طبق آمار شاسی‌بلند H6 در سال گذشته پرفروش‌ترین خودروی پاکستان بوده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره