پروژه جدید منصوری معرفی شد؛ وقتی هیچ حد و مرزی وجود ندارد!

آخرین خودرو/ وقتی نام منصوری را میشنویم، اولین چیزی که به ذهن میرسد، طراحیهای اغراقشده، فیبر کربن گسترده و رنگآمیزیهای عجیب و غریب است. تیونر آلمانی هرگز به دنبال سادگی و ظرافت نبوده و حالا بار دیگر با پروژهای جنجالی به میدان آمده است. این بار نوبت به پورشه ۹۱۱ توربو S کابریوله رسیده تا زیر تیغ جراحی منصوری به یک هیولای تمام عیار تبدیل شود. تیونر پرآوازه جهان خودرو پروژه جذاب خود را P9LM Evo 900 نامگذاری کرده؛ این پروژه به قدری هیجانانگیز است که مسلماً دل بسیاری از علاقهمندان را خواهد برد.
بازتعریف پورشه ۹۱۱؛ از اسپرت اصیل تا جذابیتی بیپایان
بسته ارتقای منصوری P9LM Evo 900 پیشتر برای نسخه کوپه ۹۱۱ توربو S معرفی شده بود، اما حالا برای نخستین بار روی نسخه کابریوله (سقف بازشونده) نیز اجرا شده است. طبق رسم دیرینه منصوری، ظاهر این پروژه با قطعات متعدد فیبر کربن دگرگون شده؛ ستون A، حاشیه شیشه جلو، رکابها، ورودیهای هوا و قاب آینهها همگی از این ماده گران قیمت هستند. از تغییرات اصلی در نمای روبرو باید به سپر جلو به همراه اسپلیتر، ورودیهای هوای جدید و تعویض کاپوت اشاره کنیم. در این پروژه گلگیرها با الهام از مدل GT3 RS طراحی شده و دارای شکافهای تهویه هستند.
در قسمت عقب منصوری P9LM Evo 900، همه چیز رادیکالتر از همیشه است. یک بال ثابت بزرگ به درِ صندوق افزوده شده و دیفیوزر عظیم پورشه ۹۱۱ توربو S کابریوله را به یک ابرخودروی تمامعیار تبدیل کرده است. این سوپر اتومبیل جذاب روی رینگهای جدید ۲۱ و ۲۲ اینچی جدید حرکت میکند. همانگونه که در تصاویر میتوانید مشاهده نمایید، استفاده از ترکیب رنگ مشکی و بنفش برای رینگها، جلوه خاصی به خودرو بخشیده است.
عبور از حد و مرزها در داخل کابین
منصوری فقط به نمای بیرونی بسنده نکرده و فضای داخلی را هم به شدت ارتقا داده است. کابین خودرو حالا با چرم سفید لوکس پوشانده شده و دو صندلی سطلی فیبر کربنی جایگزین صندلیهای استاندارد شدهاند. کمربندهای بنفش و دوخت متضاد نیز به جذابیت کابین را دو چندان کردهاند. با این حال، غربیلک فرمان شکل عجیبی دارد که شاید مورد پسند همه نباشد.
مشخصات فنی منصوری P9LM Evo 900
منصوری قدرت مهندسان خود را در بخش فنی هم به رخ کشیده و پیشرانه ۶ سیلندر تخت ۳.۸ لیتری توئین توربو پورشه ۹۱۱ توربو S کابریوله را ارتقا داده است. به لطف نصب دو توربوشارژ جدید، برنامهریزی مجدد ECU، استفاده از اینترکولر و بازنگری در سیستم اگزوز، این موتور ۸۸۸ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند! چنین خروجی عظیمی، پروژه منصوری را به یکی از پرقدرتترین نمونههای پورشه ۹۱۱ در جهان تبدیل کرده است.