ارتقاء کامل کونیگزگ آگرا R قدیمی با قدرت بیشتر و بهروزرسانی داخلی

پدال/ بخش لجندز کونیگزگ اقدام به ارتقاء و مدرنسازی یک آگرا R قدیمی با بهروزرسانیهای چشمگیر در طراحی، کابین و قدرت موتور کرده است.
کونیگزگ آگرا R، حتی مدتها پس از معرفی اولیهاش، همچنان نگاهها را به خود خیره میکند. این خودرو جایگاه شرکت سوئدی کونیگزگ را در میان سازندگان مشهور ابرخودروها تثبیت کرد و با ترکیب پرفورمنس خیرهکننده و مهندسی نوآورانه، رقیبی جدی برای بوگاتی ویرون بود. نسخه RS این خودرو همچنان یکی از سریعترین خودروهای تولیدی تاریخ است. اکنون، کونیگزگ نسخه جدیدی از آگرا R را معرفی کرده که فراتر از انتظار است. اگرچه آگرا R سالها پیش جای خود را به یسکو داد اما بخش لجندز کونیگزگ اقدام به مدرنسازی و ارتقاء یک آگرای قدیمی کرده است. نتیجه، ماشینی منحصربهفرد است که بهطور خاص برای نمایندگی رسمی این برند در بریتانیا ساخته شده و مجموعهای از ارتقاءهای هوشمندانه در داخل و خارج را به نمایش میگذارد.
بخش عمده بدنه این خودرو با رنگ سبز عمیق پوشیده و با نوارهای قرمز و المانهای فیبر کربن نمایان تزئین شده است. کل بدنه با پوشش الماس مانند (DLC) کونیگزگ تقویت شده است. در کابین، آنچه این آگرا R را نهتنها از دیگر آگراها بلکه از تمام مدلهای کونیگزگ متمایز میکند، صفحه آمپر سفارشی است که از نشانگرهای دایرهای مشابه CC850 استفاده میکند اما در آرایشی منحصربهفرد و با یک سایبان کوچک بالای آنها قرار گرفته است. علاوه بر این، شرکت سوئدی صندلیهایی مشابه مدل محدود One:1 را با کمربندهای مسابقهای نصب کرده است. به گفته کریستین فون کونیگزگ، موتور نیز بهینهسازی شده تا قدرت بیشتری ارائه دهد، هرچند میزان دقیق افزایش قدرت اعلام نشده است.
اطلاعات کمی درباره بخش لجندز کونیگزگ منتشر شده اما سال گذشته، این بخش از مدل تک ساخت کایمرا رونمایی کرد که بر پایه آگرا RS ساخته شده، اما از پیشرانهٔ یسکو و گیربکس دستی CC850 بهره میبرد. به نظر میرسد، مشابه کاری که پاگانی با زوندا انجام میدهد، کونیگزگ نیز قصد دارد برخی از مدلهای قدیمیتر خود را ارتقاء دهد، بازسازی کند و تغییراتی در آنها اعمال کند.