نماد آخرین خبر

تیونینگ جامع پورشه کاین توسط تِک آرت

منبع
پدال
بروزرسانی
تیونینگ جامع پورشه کاین توسط تِک آرت

پدال/ تک آرت با ارتقاي محصولات پورشه کاملاً آشناست و هم‌اکنون نيز پکيج تيونينگ جامعي را براي شاسي‌بلند کاين در نظر گرفته که شامل کيت‌هاي بدنه، پکيج‌هاي کابين و البته ارتقاي قدرت توليدي مي‌باشد.

اين تيونر کيت قدرت خود را براي کاين GTS معرفي کرده که قدرت ۴۵۴ اسبي و گشتاور ۶۲۰ نيوتون متري نسخه استاندارد را به ترتيب به ۶۳۱ اسب بخار و ۸۷۰ نيوتون متر مي‌رساند که بهبود ۱۷۷ اسبي و ۲۵۰ نيوتون متري را نشان مي‌دهد.

به اين ترتيب پورشه کاين GTS تک آرت شتاب صفر تا ۱۰۰ کيلومتر در ساعت ۳.۶ ثانيه‌اي داشته و حداکثر سرعت آن به ۳۰۰ کيلومتر رسيده است. نسخه استاندارد اين قدبلند لوکس شتاب ۴.۵ ثانيه‌اي دارد.

جداي از کاين GTS، تک آرت پکيج‌ها تيونينگ را براي تمامي مدل‌هاي کاين از جمله نسخه‌هاي پايه و S، E-Hybrid، توربو و… ارائه مي‌کند. همچنين اين تيونر مي‌تواند قدرت و گشتاور مدل توربو S E-Hybrid را به اعداد قابل‌توجه ۷۴۰ اسب بخار و ۱۰۳۰ نيوتون متر برساند.

مالکان کاين و کاين کوپه مي‌توانند طيف وسيعي از قطعات آئروديناميک بدنه را سفارش دهند. کاپوت جديد تک آرت از جنس فيبر کربن بوده و به اين موارد بايد لبه جلوي سپر، اسپويلر عقب، آپرون جديد با ديفيوزر در عقب و… را نيز اضافه کرد.

طيف وسيعي از رينگ‌هاي افترمارکتي نيز وجود دارد که از طرح‌هاي کلاسيک تا نمونه‌هاي خاص‌تر را شامل مي‌شود. تک آرت حتي عناصر دکوراتيو با رنگ مدنظر شما را براي رينگ‌هاي جديد ارائه کرده است.

اين رينگ‌هاي فورج کاري شده حداکثر ابعاد ۲۳ اينچي داشته و طرح و رنگ‌هاي مختلفي دارند. رينگ‌هاي ياد شده را مي‌توان با اسپيسرهاي تک آرت و همچنين کاليپرهاي ترمز رنگي همراه کرد. مدل‌هاي بدون سيستم تعليق بادي را نيز مي‌توان به فنرهاي اسپورت اين تيونر مجهز کرد که ارتفاع خودرو را تا ۳۵ ميلي‌متر کاهش مي‌دهند.

اما افرادي که خواهان خاص‌تر شدن کابين نيز هستند مي‌توانند طيف تقريباً نامحدودي از آپشن هاي چرم، فرمان، تريم هاي فيبر کربن، دوخت ها و… را سفارش دهند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره