logo

بیوک انویژن مدل ۲۰۲۱ با تکنولوژی جدید به بازار می آید

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بیوک انویژن مدل ۲۰۲۱ با تکنولوژی جدید به بازار می آید

باشگاه خبرنگاران/  اگرچه قبلاً بيوک انويژن ۲۰۲۱ را حداقل در بازار چين ديده‌ايم اما براي اولين بار انويژن ۲۰۲۱ بازار آمريکا در قامت يک کراس اوور لوکس و کامپکت معرفي شده است. با استايلي برجسته، پلتفرم جديدي و برخي بهبودها در زمينه تکنولوژي، انويژن جديد حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.


اولين چيزي که متوجه خواهيد شد استايل بازنگري شده اين خودرو است. بخش جلوي انويژن ۲۰۲۱ به لطف جلوپنجره بزرگ‌تر، ورودي‌هاي هواي متفاوت و چراغ‌هاي LED نازک تيزتر شده است. در بخش عقب هم چراغ‌هاي نرم کشيده شده به سمت درب پشتي و گلگيرها را مي‌بينيم که نمايي جوان‌پسند را ايجاد کرده‌اند. البته اين فقط طراحي انويژن نيست که ارتقا يافته زيرا اين خودرو از پلتفرم مشترک با کاديلاک XT4 استفاده کرده و بنابراين ظاهري کم ارتفاع‌تر و پهن‌تر دارد.

انويژن ۲۰۲۱ با سه تريم منحصربه‌فرد Preferred، Essence و Avenir عرضه خواهد شد. همچنين پکيج جديد اسپورت تورينگ نيز عرضه شده و هر تريم با ويژگي‌هاي بصري خاصي همراه مي‌شود. براي مثال مدل اسپورت تورينگ داراي رينگ‌هاي ۲۰ اينچي با عناصر مشکي بوده درحالي‌که تريم Avenir با رينگ‌هاي بزرگ‌تر و عناصر کرومي در بدنه عرضه مي‌شود. انويژن با رينگ‌هايي از ۱۸ تا ۲۰ اينچي در دسترس مي‌باشد.



زير کاپوت اين خودرو پيشرانه ۴ سيلندر ۲ ليتري توربو با قدرت ۲۲۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نيوتون متر قرار دارد که با يک گيربکس ۹ سرعته اتوماتيک همراه مي‌شود. انويژن ۲۰۲۱ به‌صورت استاندارد خودرويي ديفرانسيل جلوست اما آپشن سيستم چهار چرخ محرک و حتي کمک به حرکت در سرپاييني نيز وجود دارد.


داخل کابين اين خودرو صفحه لمسي ۱۰.۲ اينچي سفارشي با آمازون الکسا، اپل کارپلي بي سيم و اندرويد اتو و همچنين شارژ بي سيم گوشي هوشمند ديده مي‌شود. ليست کاملي از سيستم‌هاي ايمني وجود دارد که از جمله آن‌ها مي‌توان ترمز اضطراري خودکار، تشخيص عابران پياده، دستيار حفظ خودرو بين خطوط، هشدار خروج از مسير، هشدار برخورد از جلو، دستيار نوربالا، هشدار ترافيک پشتي و دستيار پارک عقب را نام برد. خريداراني که به دنبال سيستم‌هاي ايمني بيشتر هستند مي‌توانند دوربين ۳۶۰ درجه، هدآپ ديسپلي و کروز کنترل تطبيقي را سفارش دهند.

 
 
 

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره