نماد آخرین خبر

لامبورگینی Huracan STO در آخرین مرحله آزمایشی قرار دارد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
لامبورگینی Huracan STO در آخرین مرحله آزمایشی قرار دارد

باشگاه خبرنگاران/ آزمايش Huracan STO با بسته بندي کارخانه لامبورگيني نشان مي دهد که احتمالا آماده عرضه به بازار است.

مناسب‌ترين مسير لامبورگيني هوراکان جاده‌هاي صاف بوده و اکنون اين خودرو در جاده‌هاي عمومي در حال آزمايش است. لامبورگيني ديگر سعي در مخفي نگه داشتن Huracan STO از انظار را ندارد، زيرا حتي در آزمايش ميداني اين خودرو که به صورت مخفيانه فيلمبرداري شده، دوربين بخش عمده‌اي از اين خودرو را به نمايش گذاشته است.

با تحويل‌هايي که براي بهار ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است، به نظر مي‌رسد تيم لامبورگيني در حال تکميل مراحل نهايي آزمايش اين خودرو در جاده است.

خودرو Huracan STO ساخته شده، نزديکترين Huracan از نظر جاده‌اي به اتومبيل‌هاي مسابقه‌اي Huracan Super Trofeo است. سري لامبورگيني Super Trofeo يک مجموعه تک ساخت است که رانندگان را در مسير رقابت قرار مي‌دهد. لامبورگيني همچنان با موفقيت زيادي با Supertrofeo در مسابقات مختلف شرکت مي‌کند.

مشخصات کلي لامبورگيني Huracan STO
خودرو STO به مشتريان لامبورگيني فرصتي منحصر به فرد مي‌دهد تا سال‌ها توسعه اتومبيلراني را در يک بسته متمرکز و انحصاري تجربه کنند.

Huracan STO مجهز به موتور تنفس طبيعي ۵.۲ ليتري V۱۰ است که ۶۳۰ اسب بخار قدرت (۴۷۰ کيلووات) و ۴۱۷ پوند فوت (۵۶۵ نيوتن بر متر) گشتاور توليد مي‌کند. مدل STO از ترمز‌هاي تهاجمي برمبو (Brembo) و تجربه آن‌ها با اتومبيل‌هاي فرمول يک سود مي‌برد. اين ترمز‌هاي کربن سراميکي که با عنوان Brembo CCM-R شناخته مي‌شوند، به لطف بازده حرارتي عالي مي‌توانند به راحتي از پس مسير مسابقه برآيند.

مديريت حرارتي و پايداري در سرعت بالاي اين خودروي لامبورگيني، نسبت به يک هوراکان معمولي بهبود يافته و به STO برتري مي‌بخشد. اين جزئيات طي سال‌ها مسابقه در سخت‌ترين مسابقات جهان به دست آمده است و اين بدان معناست که براي صاحبان خوش شانس آن‌ها بيش از حد کافي خواهد بود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar