نماد آخرین خبر

پورشه ۲.۰ لیتری ۷۱۸ Spyder، پرفروش‌ترین خودرو چین شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پورشه ۲.۰ لیتری ۷۱۸ Spyder، پرفروش‌ترین خودرو چین شد

باشگاه خبرنگاران/ ۷۱۸ Spyder که اين هفته در نمايشگاه اتومبيل شانگ‌هاي ۲۰۲۱ رونمايي شد، يکي از محبوب‌ترين خودرو‌هاي چين است.
 
در چين، ۷۱۸ پرفروش‌ترين خودروي اسپرت پورشه وجود دارد. Frank-Steffen Walliser، رئيس اتومبيل‌هاي اسپرت پورشه، گفته است که بدون خريداران چيني، احتمالاً ۷۱۸ توليد نمي شد. 

۷۱۸ Spyder که اين هفته در نمايشگاه اتومبيل شانگهاي ۲۰۲۱ شد يکي از محبوب ترين خودروهاي چين است و دليل عمده محبوبيت ۷۱۸ پايه ۲.۰ ليتري آن است. ماليات خودرو‌ها در چين براي موتورهاي بالاتر از ۲.۰ ليتري گران است، به همين دليل پورشه اکنون ۷۱۸ Spyder را با کوچکترين چهار سيلندر خود براي بازار چين ارائه مي‌دهد.

شاسي Boxster استاندارد است البته تنظيماتي نيست که توسط Motorsport طراحي شده است. اين خودرو داراي سقف ظريف تاشو دستي است، اين اتومبيل خاص همچنين داراي رنگ بيروني متاليک Frozen Berry است که با تايکان معرفي شد و اکنون اين رنگ در مدل‌هاي ۷۱۸ بازار ايالات متحده موجود است.

آنچه در مورد بازار ۷۱۸ Spyder مي توان گفت اين است که با اين خودرو ۲.۰ ليتري، اکنون با نام‌هاي اتومبيلراني Fifties  مشترک شده است. ۷۱۸ RSK اصلي داراي موتور مشهور پورشه داراي دو cam-cam flat-four "Carrera" بود و جايگزيني براي ۷۱۸ Spyder شش سيلندر با تمام ظاهر و هزينه کمتر نيست.

۷۱۸ Spyder موجود در پرجمعيت‌ترين کشور جهان فقط مربوط به PDK است و ۲۹۵ اسب بخار و ۳۸۰ نيوتن متر دارد که حدود ۱۲۰ اسب بخار و ۴۱ نيوتن متر کمتر از ميزان بين المللي را ارائه مي‌دهد. سرعت ۰ تا ۱۰۰ کيلومتر در ساعت را در ۴.۷ ثانيه به پايان مي‌رساند، بنابراين سرعت آن ۰.۸ ثانيه کندتر از Boxster Spyder جهاني مجهز به PDK است. حداکثر سرعت آن نيز ۲۷۰ کيلومتر در ساعت است. شروع قيمتي آن با معادل ۱۱۳ هزار دلار آغاز خواهد شد. در ايالات متحده، ۷۱۸ Spyder با نسبتاً قيمت معقول ۹۹ هزار و ۶۵۰ دلار شروع مي‌شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره