نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

چه خبر از ساعد سهیلی و میترا حجار؟

منبع
خراسان
بروزرسانی
چه خبر از ساعد سهیلی و میترا حجار؟

خراسان/ حمیدرضا آذرنگ چهارشنبه هفته آینده با اولین ساخته خود «روزی روزگاری آبادان» به سینما می‌آید. قرار بود نمایش این فیلم با بازی محسن تنابنده و فاطمه معتمدآریا امروز آغاز شود، اما با توجه به تب و تاب برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اکران فیلم به تعویق افتاد.
ستاره اسکندری در سریال «سلمان فارسی» اثر داوود میرباقری نقش مادر «سلمان» را بازی خواهد کرد. این خبر را تسنیم منتشر کرده و همچنین از حضور بهناز جعفری نیز در این پروژه خبر داده است. هم‎اکنون فصل ایران سریال جلوی دوربین است.
ساعد سهیلی به زودی با کمدی «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی در سینما حضور خواهد داشت. این بازیگر و پردیس احمدیه نقش‌های اصلی قصه را ایفا کرده‌اند. «پول و پارتی» به تهیه‌کنندگی سینا مهراد تولید شده است و قصه‌ای عاشقانه را روایت می‌کند.
میترا حجار از امشب ساعت 20 با فیلم «ستون 14» ساخته امیرحسین همتی در سینمای آنلاین دیده می‌شود. این فیلم سال گذشته به نمایش درآمد و با فروش 419 میلیون تومانی، حضور موفقی در گیشه نداشت. روزبه حصاری دیگر بازیگر مشهور فیلم است.
مهدی زمین‌پرداز در فیلم «قرارگاه سری» ساخته دانش اقباشاوی حضور داشته. این فیلم با محوریت شهید علی هاشمی یکی از فرماندهان دفاع مقدس، طرح‌ریزی عملیات خیبر در قرارگاه سری نصرت را روایت می‌کند. «قرارگاه سری» محصول مشترک اوج و فارابی است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره