logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

کامنت جنجالی همسر نصرالله رادش درباره شوهرش

منبع
نمناک
بروزرسانی
 کامنت جنجالی همسر نصرالله رادش درباره شوهرش

نمناک/ آرزو محمود همسر نصرالله رادش بازیگر طناز سینما و تلویزیون که این روزها در جوکر 2 احسان علیخانی حضور دارد، در صفحه خود به سوال یکی از دنبال کنندگانش در مورد زندگی مشترک با نصرالله رادش پاسخ تامل برانگیزی داد که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده خواهید کرد.
به تازگی ویدیویی از همسر نصرالله رادش در فضای مجازی منتشر شده که در آن آرزو محمود به خاطر قربانی کردن حیوانات گریه می کند، این ویدیو و حمایت همسر رادش از حیوانات و دعوت به گیاهخواری سبب شکل گرفتن سوالاتی در ذهن دنبال کنندگان آرزو محمود شد، یکی از کاربران سوالی جنجالی (اگه همزمان همسر و حیوان خانگی شما بیمار و نیاز به پزشک و دامپزشک داشته باشند کدوم رو دراولویت قرار میدید) را پرسید و پاسخی عجیب و باب میل بسیاری از حامیان حیوانتن دریافت نمود، آرزو محمود در پاسخ به سوال این کاربر نوشت:

زنگ میزنم اورژانس بیاد همسرمو ببره خودم حیوان خانگیمو میبرم برای درمان.

ازدواج نصرالله رادش و همسرش آرزو محمود

نصرالله رادش در سال 1396 عکس همسرش آرزو محمود را رسانه ای کرد، این زوج توسط یک دوست مشترک به یکدیگر معرفی شدند و مراسم عروسی شان هنری و خیلی ساده بدون شلوغ کاری برگزار شد.
نصرالله رادش در دورهمی و در گفتگو با مهران مدیری عنوان نمود که چندماهی است که خانمی وارد زندگیم شده که هیچ یک از کارهای من را ندیده و این اتفاق برایم خیلی با ارزش است که من را برای شخصیت خودم می خواهد.
آرزو محمود همسر دوم نصرالله رادش است که سالها قبل ازدواج و بعد از مدتی از همسر خود جدا شده. نصرالله رادش از ازدواج اول خود صاحب پسری به نام پرهام است. رادش در خانواده ای پرجمعیت در جنوب کشورمان به دنیا آمده، پدر و مادرش اهل بهبهان خوزستان هستند و پنج خواهر و برادر داشته و خودش فرزند آخر خانواده است

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره