نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ژیلاخانم و آقانیما مقابل مردم ایران سرافکنده شدند

منبع
برترين ها
بروزرسانی
ژیلاخانم و آقانیما مقابل مردم ایران سرافکنده شدند

برترین ها/ ماجرای لباس‌ کاروان ایران در المپیک پاریس هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند.
برترین‌ها: ماجرای لباس‌ کاروان ایران در المپیک پاریس هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند. بنا به برخی شنیده‌ها در ابتدا برند ایرانی مشهور، مسئول تولید لباس‌های کاروان ایران بوده اما در روزهای پایانی به ناگاه تصمیم تغییر کرده و پای یک برند ایرانی دیگر به میان آمده. مهسا جاور، قایقران تیم ملی و سفیر این برند هم حالا با انتشار ویدئویی مستقیما مردم ایران را بی‌فرهنگ خطاب کرده و در ژستی نسبتا کاسب‌کارانه به دفاع از لباس ضعیف کاروان ایران پرداخته. ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد هم البته بی‌کار ننشستند.
 طبق اخباری که در این زمینه به گوش می‌رسد، دو شرکت در این زمینه همکاری داشته‌اند؛ اگرچه عنوان شده که سه شرکت دنیلی، هکتاتون و کارینلی در این زمینه با کمیته ملی المپیک ایران همکاری کرده‌اند، ولی باید در این زمینه روشنگری شود. اول اینکه شرکت دنیلی که کفش و کیف اعضای کاروان را تولید کرده‌اند، با شرکت هکتاتون همکاری مشترکی دارد و رئیس هر دو شرکت یکی است.
از سوی دیگر عنوان شده که برند کارینلی لباس رسمی کاروان ایران را تولید کرده است. تحقیقات نشان می‌دهد که این برند تازه جان‌گرفته یکی از خط‌های تولید شرکت پاشادوخت است که اتفاقا آن شرکت هم قدمت چندانی در زمینه تهیه لباس ندارد. در معرفی این شرکت آمده که کار آن‌ها تولید کت‌و‌شلوار است و یک نمایندگی در خیابان فردوسی تهران دارند. ولی مسئله پیچیده‌تر از این صحبت‌هاست؛ چرا‌که کارخانه هر سه شرکت یادشده که در تهیه لباس‌های کاروان ایران نقش داشته‌اند، همگی در منطقه آزاد ارس است! پس، سرنخ اصلی می‌تواند همین‌جا باشد. سه شرکت ایرانی که با اسامی خارجی در این زمینه فعالیت داشته‌اند، دو‌تای‌شان برای یک نفر است و هر سه تا هم در منطقه آزاد ارس فعالیت می‌کنند. اما پرسش اصلی اینجاست که چطور این شرکت‌های نوپا، به‌ویژه شرکتی که لباس رسمی را طراحی کرده، توانسته به این درجه برسد که خودش را طراح لباس کاروان ایران در بازی‌های المپیک معرفی کند؟
اینجا باید به دنبال رابطه مدیرعامل شرکت دنیلی و هکتاتون با رشته‌های ورزشی و احتمالا افراد ورزشی گشت. او پیش از این اسپانسر چند تورنمنت ورزشی شده و حالا هم احتمالا به‌واسطه همین موضوع و صد‌البته ارتباطی که به دست آورده، صاحب این افتخار شده که بتواند در این زمینه ایفای نقش کند. نکته جالب بعدی اینکه ظاهرا شرکت‌های تولید لباس رسمی و ورزشی کاروان ایران جدا و دوتا است، ولی عجیب آنکه در فیلم‌های منتشر‌شده در فضای مجازی همین شرکت‌ها، مشخص است که لباس‌های ورزشی هم در همان جایی دوخته می‌شود که لباس‌های رسمی. پس حتی در صورت جداسازی این برندها، باز ارتباط تنگاتنگی بین آن‌ها وجود دارد.
اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. حالا چند به اصطلاح سلبریتی، خود را با واکنش‌های متفاوت از عموم جامعه، وارد این ماجرا کرده‌اند. البته که خب افرادی مسبوق به سابقه هستند و در ادامه به سراغ مرور واکنش‌ها می‌رویم. با ما همراه باشید.

ژیلا صادقی: لباس‌ها نماد صلح است!
ژیلا صادقی در ویدئوی اخیرش مدعی شده که طراح لباس است و با این که مدل این لباس موردنظرش نبوده اما با رنگ لباس ارتباط برقرار کرده! منتقدان به این طرح را هم به خودنمایی در سوشال‌مدیا متهم کرده و خواسته که نگاهشان را تغییر دهند. البته ژیلا خانم همه این‌ها را با ادای تمام بیان می‌کند. مثلا سوشال‌مدیا را چرا اینجوری بیان می‌کنی خانم صادقی؟ شما مگر نوش‌آفرین هستی؟ مثل تمام این سال‌ها که در تلویزیون کار کردی و شعار دادی حالا هم سوژه هستید.
ژیلا صادقی در ماه‌های اخیر چندین و چند بار مواضعی داشته که خبرساز شده، مثلا یک روز با کت دامن در تلویزیون حاضر شد و حرف‌هایی زد که با پوشش‌اش خیلی منطبق نبود. مردم یا حداقل بخش‌های قابل توجهی از مردم در رفتار ژیلا صادقی تناقض می‌دیدند و البته عکس‌های او در فرودگاه تیر خلاصی بود بر کاراکتر رسانه‌ای او. البته که پوشش ژیلا صادقی به خودش ربط دارد، اما در شرایطی که تبلیغ چیزی را نکند که خودش نیست! مجموع این رفتارهای متناقض و شاید به زعم عده‌ای ریاکارانه، بخش‌هایی از کاربران را عصبانی کرده است، شاید هم حق دارند.

نیما شعبان‌نژاد؛ چی می‌گی برادر؟

آقا نیما هم حداقل دو سال اخیر را خیلی منطقی طی نکرده. همه جا هست و این تعدد بودنش انگار بوی یک سری ارتباطات خاص را هم می‌دهد. به هر حال نیما شعبان‌نژاد پیامش را با این جمله آغاز کرده: می‌دونم لباس ورزشکارامون افتضاحه!" و اما بعد خواسته که کسی درباره طراحی لباس‌ها شوخی نکند تا مبادا روحیه ورزشکاران ایران تضعیف شود. 
پیشتر درباره شعبان‌نژاد به دلیل نوع حضورش درر رئالیتی‌شوها نوشته بودیم که عده‌ای معتقدند شعبان‌نژاد پرمدعاست و کمی هم از دایره ادب بیرون می‌زند و برخی دیگر او را بامزه و جذاب تلقی می‌کنند. اما این پیام اخیر انگار رنگ و بوی پرمدعایی می‌دهد. شعبان‌نژاد حالا رسما در هیاتی متفاوت به جرگه ژیلا صادقی‌ها پیوسته. نیاز نیست استایل خاصی هم داشته باشد. همین حرف‌هایش بزرگترین سند برای رفتار دوگانه‌اش است.

کاربران چه گفته‌اند؟
سهراب: یکی به ژیلا صادقی بگه لباس کاروان، نماد فرهنگ اون کشور در المپیک هست(شناسایی حداقلی به جهان), صلح جهانی؟ بیخیال.
برسام: نیما شعبان‌نژاد! خواهشا تو دیگه چیزی نگو. چرا الکی می‌آید یه سری مسائل رو کاور می‌کنید؟ دنبال چی هستید؟
سعید: ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد وقتی در مقام دفاع برمیان پس قطعا یک جای کار مشکل داره.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره