نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

اسکورسیزی وارد مرحله جدید می‌شود؛ ساخت فیلم بزرگ ممنوع!

منبع
مهر
بروزرسانی
اسکورسیزی وارد مرحله جدید می‌شود؛ ساخت فیلم بزرگ ممنوع!

مهر/ مارتین اسکورسیزی گفته نمی‌خواهد دیگر «فیلم بزرگ» دیگری با کلی ملحقات و برنامه‌ریزی و بودجه بسازد.

 به نقل از ورلد آف ریل، پس از ساخت فیلم‌هایی در ابعاد عظیم مانند «ایرلندی» و «قاتلان ماه گل»، حالا اسکورسیزی در یک جلسه پرسش و پاسخ با مخاطبانش گفته است دیگر نمی‌خواهد به سراغ ساخت فیلم‌های عظیم با بودجه عظیم برود.

اسکورسیزی گفت در حال کار ساخت یک سریال محدود است و می‌خواهد خودش همه آن را کارگردانی کند، نه مانند سریال «امپراتوری بوردواک» یا «وینیل» که فقط کارگردانی پایلوت آنها را برعهده داشت. به نظر می‌رسد این برنامه احتمالاً از سوی شبکه اچ‌بی‌او به اسکورسیزی پیشنهاد شده باشد، زیرا او با این شبکه رابطه نزدیکی دارد.

وی افزود: متوجه شدم که اگر قرار باشد سریالی بسازم فقط می‌توانم قسمت‌های پایلوت را کارگردانی کنم. درمورد «وینیل»، در پایان فصل اول، به این نتیجه رسیدم که باید بیشتر درگیر ساخت آن می‌شدم.

اسکورسیزی همچنین گفت احتمالاً بعد از فیلم «عیسی» اقتباسی از رمان «خانه» مرلین رابینسون را می‌سازد. اسکورسیزی اضافه کرد که او واقعاً نمی‌خواهد دوباره فیلم بزرگ دیگری با صدها چیز جانبی بسازد.

معنی این سخنان می‌تواند این باشد که «شرط» و «سیناترا» ساخته نمی‌شود. سال پیش اسکورسیزی ایده کارگردانی «شرط‌» را بر اساس کتابی به همین نام نوشته دیوید گران لاس در سر داشت. این فیلم شامل صحنه‌های جانبی زیادی بود.

فیلمسازی اسکورسیزی در مرحله جدیدی برمبنای فیلمسازی صمیمی‌تر می‌تواند سینمای متفاوتی باشد زیرا او از زمان فیلم «احیای مردگان» در سال ۱۹۹۹ تولیدی با بودجه کم نساخته است.

از سال ۲۰۰۱، اسکورسیزی تنها کارگردانی فیلم‌های عظیم و پرهزینه‌ای چون «دار و دسته‌های نیویورکی»، «هوانورد»، «رفتگان»، «گرگ وال استریت»، «ایرلندی» و «قاتلان ماه کامل» را انجام داده که همه با استقبال خوب و چندین نامزدی در اسکار به نتیجه رسیده اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره