نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

چه خبر از علی مصفا و الناز حبیبی؟

منبع
خراسان
بروزرسانی
چه خبر از علی مصفا و الناز حبیبی؟

خراسان/ اکبر زنجانپور پس از هشت سال دوری از تئاتر، به صحنه نمایش بازمی‌گردد. این بازیگر پیش کسوت، قرار است نمایش «اکتینگ» را روی صحنه ببرد. زنجانپور به عنوان کارگردان و بازیگر در این نمایش حضور دارد. او آخرین‌بار سال 95 با نمایش «باغ آلبالو» در تئاتر حاضر بود.
گوهر خیراندیش به زودی با سریال «لالایی» ساخته احمد درویشعلی‌پور به نمایش خانگی می‌آید. این مجموعه ویژه مخاطب کودک و نوجوان با بازی داریوش فرضیایی، امیرمحمد متقیان، نعیمه نظام‌دوست، سعید، سپند و کمند امیرسلیمانی، از 29 مردادماه در فیلیمو منتشر می‌شود.
محسن کیایی با کمدی پرفروش «هتل» در سینمای آنلاین حضور دارد. قرار بوده اکران این فیلم با بازی پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر و صدف اسپهبدی از دیشب، در فیلم‌نت آغاز شود. کیایی این روزها مشغول بازی در سریال «هزار و یک شب» ساخته برادرش مصطفی کیایی است.
علی مصفا در مستند «گیله‌مرد» کاری از علی رستگار حضور دارد. این مستند درباره اردشیر کاظمی بازیگر سریال‌های «پژمان» و «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» ساخته شده است. علاوه بر مصفا، چهره‌هایی مانند بهاره رهنما و همایون اسعدیان نیز در این مستند حضور دارند.
الناز حبیبی کمدی «شه‌سوار» به کارگردانی حسین نمازی را در نوبت اکران دارد. این فیلم که قصه و فضایی مشابه «شادروان» دارد، سال گذشته در جشنواره فجر رونمایی شد. مهرداد صدیقیان، گیتی قاسمی، عباس جمشیدی‌فر و هادی کاظمی دیگر بازیگران فیلم هستند.
الهام کُردا از امروز نمایش «خاطره تحمل‌ناپذیر یک همهمه نامفهوم» را روی صحنه می‌برد. کردا به عنوان نویسنده، کارگردان و طراح صحنه در این تئاتر حضور دارد و صابر ابر نیز تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. نمایش نامه این تئاتر برداشتی آزاد از مجموعه آثار ساموئل بکت است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره