نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

جمشید هاشم‌پور از بیمارستان مرخص شد

منبع
صبا
بروزرسانی
جمشید هاشم‌پور از بیمارستان مرخص شد

صبا/مهرانگیز متین همسر جمشید هاشم‌پور از ترخیص این هنرمند از بیمارستان خبر داد و توضیحاتی را درباره وضعیت سلامتی او و احتمال ادامه فعالیت بازیگری‌اش ارائه کرد و گفت: بازگشت به عرصه بازیگری به تصمیم شخصی او بستگی دارد که آیا تمایل دارد تا بار دیگر مقابل دوربین حاضر شود یا خیر و گذشت زمان این موضوع را مشخص خواهد کرد.
 جمشید هاشم پور بازیگر پیشکسوت سینمای ایران که از حدود سه هفته پیش در بیمارستان بستری شده بود، با بهبود شرایط عمومی از بیمارستان مرخص شد تا دوران نقاهت خود را در منزل طی کند.
مهرانگیز متین همسر این بازیگر محبوب در گفت‌وگو با خبرنگار سینما صبا، با بیان این خبر با تشکر از تلاش‌های جعفر گودرزی رئیس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان سینمایی که مثل دفعات قبل، این بار هم هفته‌ها به عنوان نزدیک‌ترین دوست جمشید هاشم‌پور و همچون پسر این خانواده پیگیر درمان این بازیگر قدیمی بوده است، افزود: خوشبختانه جمشید هاشم‌پور امروز از بیمارستان مرخص شده و هم اکنون در مسیر منزل هستند. حال عمومی او بسیار بهتر از قبل است و به وضعیت عادی و سابق خود بازگشته‌اند.
وی درباره احتمال بازگشت جمشید هاشم‌پور به عرصه بازیگری گفت: باید منتظر بمانیم تا شرایط او مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد. این مسئله به تصمیم شخصی او بستگی دارد که آیا تمایل دارد تا بار دیگر مقابل دوربین حاضر شود یا خیر و گذشت زمان این موضوع را مشخص خواهد کرد.
متین درباره بیماری جمشید هاشم پور بیان کرد: متاسفانه از سه هفته قبل نارسایی کیسه صفرا وضعیت پانکراس، کلیه و کبد او را تحت تاثیر قرار داده بود و با تشخیص پزشکان هاشم پور در بیمارستان بستری شد. خوشبختانه با تلاش ویژه پزشکان و کادر درمان عفونت او برطرف شد و ایشان هم اکنون سلامتی خود را به دست آورده و مشکل خاصی ندارد.
وی در پایان گفت: از همه افرادی که پیگیر وضعیت این هنرمند بوده و هستند تشکر می‌کنم. در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و خطری سلامتی او را تهدید نمی‌کند.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar