نماد آخرین خبر

درگذشت بازیگر «صورت زخمی»

منبع
ايسنا
بروزرسانی
درگذشت بازیگر «صورت زخمی»
ایسنا/ «آنجل سالازار» ستاره فیلم «صورت زخمی»که در نقش دستیار مورد اعتماد آل پاچینو در این فیلم کلاسیک بازی می‌کرد، در سن ۶۸ سالگی درگذشت.

 این بازیگر که در طول سال‌ها از مشکلات قلبی رنج می‌برد، در خانه یکی از دوستانش در بروکلین، نیویورک درگذشته و نماینده و دوست نزدیک اش، وینگسونگ نیز این خبر را تایید کرده است.

این هنرپیشه کوبایی-آمریکایی در سال ۱۹۵۶ به دنیا آمد و اولین بار در سال ۱۹۸۳ در نقش چی چی در فیلم «صورت زخمی» اثر برایان دی پالما بازی کرد و در ادامه در سال ۱۹۸۸ در کنار تام هنکس در فیلم «پانچ لاین» و سپس در سال ۱۹۹۳ در نقش والبرتو در فیلم «راه کارلیتو» مقابل دوربین رفت.

به گزارش ایندی‌پندنت، سالازار هرگز بازیگری را متوقف نکرد و از زمان موفقیتش در فیلم «صورت زخمی» تقریباً هر سال در فیلم‌ها ایفای نقش می‌کرد. از دیگر آثار برجسته او می‌توان به «شب‌های بلوار»، «سیلوستر» و «پلیس دیوانه ۲» اشاره کرد. او قرار بود امسال در فیلم «بروکلین پریمیر» ظاهر شود.

سالازار علاوه بر بازیگری، کمدین موفقی بود که در تعدادی برنامه کمدی ویژه HBO از جمله «آخرین کمدین ایستاده» حضور داشت، با این حال، به احتمال زیاد طرفداران او را بیشتر به‌عنوان همدست تونی مونتانا در فیلم «صورت زخمی» به خاطر می‌آورند.

فیلم «صورت‌زخمی» به کارگردانی برایان دی پالما، نویسندگی الیور استون و بازی آل پاچینو محصول سال ۱۹۸۳ است که خود بازسازی فیلمی به همین نام ، محصول سال ۱۹۳۲ است. این فیلم به داستان زندگی شخصیت تونی مونتانا (آل پاچینو) یک پناهنده کوبایی و چگونگی تبدیل شدن او به مهمترین گانگستر میامی می‌پردازد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره