نماد آخرین خبر

نمایشنامه‌خوانی با حضور رضا فیاضی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
نمایشنامه‌خوانی با حضور رضا فیاضی

ایسنا/ «منو حذف کن» در قالب اجرای نمایشنامه‌خوانی کودکان عصر دوشنبه ۲۹ مرداد با حضور رضا فیاضی روی صحنه می‌رود.
به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در این رویداد نمایشنامه خوانی که از ساعت ۱۸ دوشنبه ۲۹ مرداد ماه به کارگردانی نسترن سودمی و نویسندگی فرزانه قانع در تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود، رضا فیاضی و احمد خسروی از بازیگران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان به عنوان میهمان ویژه در کنار کودکان و نوجوانان حضور خواهند داشت.
بازیگران (نقش خوان) و عوامل اجرایی این نمایشنامه خوانی به ترتیب : ماندانا رستم پور، حلما یعقوب زاده، هانا قبادی و محیصا فیاضی هستند و سوگل جعفری این نمایش را روایت می‌کند.
داستان از این قرار است که: فصل های سال برای اعتراض و شکایت نزد قاضی عادل (خداوند) می‌روند و هرکدام از آنها قصد دارد دیگری را حذف کند، چون درکار یکدیگر مداخله می کنند.
فرزانه قانع نویسنده نمایشنامه «منو حذف نکن» درباره خلق ایده داستان این نمایشنامه کودکانه گفت: شاید این نخستین بار است که رویداد نمایشنامه خوانی، توسط گروه سنی کودک برای کودکان صورت می پذیرد و این رخداد معمولا با بازیگری  و نقش خوانی بزرگسالان برای مخاطب کودک انجام می شود.
این نویسنده درباره ایده اصلی متن این نمایشنامه گفت: ایده این نمایشنامه از سوالات کنجکاوانه کودکان هنرجوی دوره های آموزش نمایشنامه خوانی و فن بیان گرفته شده است. در جایی که کودکان همواره از من سوال داشتند اگر یکی از چهار فصل نباشد دنیا چه شکلی خواهد شد؟... و نهایت پیام این داستان آن است که «پیدایش و خلق هر پدیده ای در جهان و در جای خود، هدفمند و نیکوست...»

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند قبل از اجرای نمایشنامه خوانی، بصورت حضوری به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه و بلیت تهیه کنند.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره