نماد آخرین خبر

صابر ابر اعلام کرد که امنیت زندگی‌اش در خطر است

منبع
صبا
بروزرسانی
صابر ابر اعلام کرد که امنیت زندگی‌اش در خطر است

صبا/ صابر ابر بازیگر با انتشار پستی با عنوان «امنیت»نوشت: امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم با حضور یک مزاحم ( ب . ب ) طی چندسال اخیر دستخوش ناامنی شده که در طی ماه‌های اخیر و روزهای اخیر باتوجه به تعدد محکومیت‌های کیفری صادره از قوه‌قضاییه علیه ایشان به اوج خود رسیده و باتوجه به اینکه هم اکنون این شخص با قید وثیقه تا صدور رای بعدی کیفری آزاد است همچنان از اقدامات دیگری شامل حمله به قصد ضرب و جرح، تهدید به اسید‌پاشی، تهدید به ربودن و در گونی بردن و اقدام به آدم ربایی، اجیر کردن خفت‌گیر و زورگیر و نشر اکاذیب در فضای مجازی و غیره … فروگذار نیست .
صابر ابر بازیگر، نویسنده و کارگردان در صفحه مجازی خود اعلام کرد که امنیت‌اش توسط شخصی به خطر افتاده است.
متن این یاداداشت بدین شرح است: «من به عنوان یک شهروند در این شهر همیشه مراقب زیست و زندگى شخصى خودم، اطرافیانم و دیگر شهروندان شهر در حد توانم بوده‌ام.

لازم می‌دانم مطلبى را با شما در میان بگذارم که مشخصا اشاره به «عدم امنیت» دارد
امنیت شخصى زندگى من و اطرافیانم با حضور یک مزاحم (ب.ب) طى چند سال اخیر دستخوش ناامنى شده که در طى ماه‌هاى اخیر و روزهاى اخیر باتوجه به تعدد محکومیت‌هاى کیفرى صادره از قوه قضاییه علیه ایشان به اوج  خود رسیده و باتوجه به اینکه هم اکنون این شخص با قید وثیقه تا صدور راى بعدى کیفرى آزاد است همچنان از اقدامات دیگرى شامل حمله به قصد ضرب و جرح، تهدید به اسیدپاشى، تهدید به ربودن و در گونى بردن و اقدام به آدم ربایى، اجیر کردن خفتگیر و زورگیر و نشر اکاذیب در فضاى مجازى و غیره فروگذار نیست.

هتاکى در فضاى مجازى و تهیه خوراک کثیف از جنس دروغ با اکانت‌های جعلى و براى صفحاتى که هویت‌شان معلوم است (تا امروز به آن‌ها نپرداختم چون در شان من و شما نیست) و نون روز و شب‌شان را از تولید اخبار جعلى بدست می‌آوردند به این خیال خام که با این حاشیه‌های کثیف بتوانند خدشه‌اى به اعتبار حرفه‌اى افراد میان بخشى از جامعه که تمام ماجرا را نمی‌داند وارد کند، غافل از اینکه هیج چیز پنهان نیست و جامعه بسیار آگاه‌تر از آن است.

این یاداداشت یک دلیل مهم دارد
«امنیت زیستن»
براى من تنها حفظ امنیت شخی‌ام نه به عنوان بازیگر بلکه تنها به عنوان یک شهروند مهم است و چون می‌دانم که افراد دیگرى نیز در سال‌هاى گذشته درگیر مزاحمت‌هاى این شخص بوده‌اند (به گواه سوء سابقه قضایى) تصمیم به اعلام عمومى گرفتم.
تا به امروز از این اعلام خوددارى کردم تا اضطرابى را به جامعه تزریق نکنم! اما با اتفاقات اخیر مطمئن شدم باید راهى یافت تا اراذل و همدستان را به قانون سپرد، امیدوارم این یادداشت شروعى باشد براى قطع این جریان من منتظرم تا مراحل قانونى طبق روال پیش رود و از نتیجه شما را بی‌خبر نخواهم گذاشت طبق این نوشته به صورت عمومى اعلام می‌نمایم در صورتى که هر اتفاق و  تهدیدى در زندگى شخصى من از جانب هر شخصى در حال حاضر به وجود بیاید مسبب آن تنها یک نفر است که وکلا و اطرافیانم به خوبى او را می‌شناسند.
از همین جا از تمام مقامات مربوطه تقاضاى کمک و همراهى دارم تا شاید با اعلام و محکوم شدن افرادى این چنین که سلامت جامعه را مخدوش می‌کنند عبرتى باشد براى دیگران.
وکلیم مشغول پیگیری‌هاى قضایى از قوه قضاییه و پلیس امنیت تهران هستند که پس از اخذ اجازه از مراجع قضایى اراء محکومیت، عکس و هویت آن شخص را منتشر خواهم کرد.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره