نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

تشویق ۷ دقیقه‌ای برای فیلمی سیاسی در ونیز

منبع
مهر
بروزرسانی
تشویق ۷ دقیقه‌ای برای فیلمی سیاسی در ونیز

مهر/ جود لا با نمایش فیلم «نظم» روی فرش قرمز هشتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز رفت.
شب پیش با نمایش فیلم «نظم» در ونیز، جود لا برای بازی قدرتمند خود در نقش یک مامور اف‌بی‌آی که با تروریست‌های نئونازی مقابله می‌کند، تشویق ایستاده ۷ دقیقه‌ای را موجب شد. این فیلم مهیج جنایی ساخته جاستین کورزل است و اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ونیز تجربه کرد.

این فیلم بر اساس وقایع واقعی که سال ۱۹۸۳ در آیداهو اتفاق افتاد ساخته شده و درباره یک مامور اف‌بی‌آی است که پس از وقوع مجموعه‌ای از سرقت‌های خشن از بانک و سرقت خودرو، متوجه می‌شود که کار گروهی از تروریست‌های خطرناک نئونازی داخلی است که با الهام از رهبر رادیکال خود رابرت جی ماتیوس (با بازی نیکلاس هولت) در حال طراحی جنگی علیه دولت هستند.

«نظم» با اقتباس از کتاب «برادری خاموش» نوشته کوین فلین و گری گرهارت در سال ۱۹۸۹ ساخته شده و تای شریدان، جورنی اسمولت، آلیسون الیور و اودسا یانگ دیگر بازیگران آن هستند.

پیش از نمایش فیلم، جود لا در کنفرانس مطبوعاتی فیلم، درباره اهمیت فیلم در زمانی صحبت کرد که ایدئولوژی‌های راست افراطی دوباره در حال افزایش هستند.

وی گفت: متاسفانه، این موضوع دارد راه خودش را می‌رود و برای همین به نظر می‌رسید زمان مناسبی برای ساخت این فیلم باشد و یافتن قطعه‌ای از گذشته که مرتبط با امروز باشد، همیشه جالب است.

لا پیش از این برای سریال «پاپ جوان» در سال ۲۰۱۶ در ونیز حضور داشت، در حالی که هولت با اولین نقش‌هایش در پرده سینما، یعنی «یک مرد ساده» در سال ۲۰۰۹ در کنار کالین فرث در جشنواره حضور داشته است.

«نظم» قرار است ماه دسامبر در آمریکا اکران شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره