*گاهی..
براے رهاشدن از زخم هاے زندگی
باید بخشید و گذشت
میدانم ڪه بخشیدن ڪسانے ڪه
از آنها زخم خورده ایم
سخت ترین ڪار دنیاست
ولے تا زمانے ڪه هر روز
چشمان خود را با ڪینه بازڪنیم
و آدمهاے، خاطرات تلخ را زنده نگه داریم
و در ذهن خود هر روز
محاڪمه شان ڪنیم...
رنگ آرامش را نخواهیم دید!!
گاه...
چشم ها را باید بست و
از ڪنار تمام بد بودنها گذشت...
🦋🕊
عکاس خونه
بروزرسانی
عکاس خونه/ ارسالی از Behrouz1218
*گاهی..
براے رهاشدن از زخم هاے زندگی
باید بخشید و گذشت
میدانم ڪه بخشیدن ڪسانے ڪه
از آنها زخم خورده ایم
سخت ترین ڪار دنیاست
ولے تا زمانے ڪه هر روز
چشمان خود را با ڪینه بازڪنیم
و آدمهاے، خاطرات تلخ را زنده نگه داریم
و در ذهن خود هر روز
محاڪمه شان ڪنیم...
رنگ آرامش را نخواهیم دید!!
گاه...
چشم ها را باید بست و
از ڪنار تمام بد بودنها گذشت...
🦋🕊 "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."