*گاهی.. براے رهاشدن از زخم هاے زندگی باید بخشید و گذشت میدانم ڪه بخشیدن ڪسانے ڪه از آنها زخم خورده ایم سخت ترین ڪار دنیاست ولے تا زمانے ڪه هر روز چشمان خود را با ڪینه بازڪنیم و آدمهاے، خاطرات تلخ را زنده نگه داریم و در ذهن خود هر روز محاڪمه شان ڪنیم... رنگ آرامش را نخواهیم دید!! گاه... چشم ها را باید بست و از ڪنار تمام بد بودنها گذشت... 🦋🕊

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
*گاهی..
براے رهاشدن از زخم هاے زندگی
باید بخشید و گذشت
میدانم ڪه بخشیدن ڪسانے ڪه 
از آنها زخم خورده ایم
سخت ترین ڪار دنیاست
ولے تا زمانے ڪه هر روز
چشمان خود را با ڪینه بازڪنیم
و آدمهاے، خاطرات تلخ را زنده نگه داریم 
و در ذهن خود هر روز 
محاڪمه شان ڪنیم...
رنگ آرامش را نخواهیم دید!!

گاه...
چشم ها را باید بست و
از ڪنار تمام بد بودنها گذشت...



  🦋🕊
عکاس خونه/ ارسالی از Behrouz1218 *گاهی.. براے رهاشدن از زخم هاے زندگی باید بخشید و گذشت میدانم ڪه بخشیدن ڪسانے ڪه از آنها زخم خورده ایم سخت ترین ڪار دنیاست ولے تا زمانے ڪه هر روز چشمان خود را با ڪینه بازڪنیم و آدمهاے، خاطرات تلخ را زنده نگه داریم و در ذهن خود هر روز محاڪمه شان ڪنیم... رنگ آرامش را نخواهیم دید!! گاه... چشم ها را باید بست و از ڪنار تمام بد بودنها گذشت... 🦋🕊
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."