. 59 دقیقه پیشخدایا شکرت،خدایا… قصه وکالت را زیاد شنیده ام اما قصه وکیلی چون تو را نه… تو که وکیل باشی همه حق ها گرفتنی است پرونده ای که تو وکیلش باشی قصه اش ستودنی است…000000
خدایا شکرت،خدایا… قصه وکالت را زیاد شنیده ام اما قصه وکیلی چون تو را نه… تو که وکیل باشی همه حق ها گرفتنی است پرونده ای که تو وکیلش باشی قصه اش ستودنی است…59 دقیقه پیش