إِنَّ مَعِیَ رَبِیّ...

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
إِنَّ مَعِیَ رَبِیّ...
عکاس خونه/ ارسالی از nazanin__zahra خُدایا... می دونی بدترین حِس دنیا چیه؟ اینکه حس کنم تو نِگاهتو اَزم برداشتی، که صِدام دیگه به دَرگاهت نمی رسه، که حتی اَشکمم دیده نمیشه، دَرد من نه بی پولیه، نه تَنهایی، نه دِلتنگی... دَرد من اینه که نمی دونم کُجای مسیر از تو جا موندم، خدایا... مَن هنوزم عاشق توام، مَن هنوزم به تو دل بستم، با تَموم تاریکی هام، با تَموم گناهام، با تَموم بی لیاقتی هام، خدایا... تو نرو... تو فقط نرو.....
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."