نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

شور و هیجان به اتاق با پرده های ورزشی

منبع
بيتوته
بروزرسانی
شور و هیجان به اتاق با پرده های ورزشی

بیتوته/  انتخاب پرده مناسب برای هر فضایی می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص زمانی که به دنبال چیزی باشید که هم زیبا و هم کاربردی باشد. اگر شما یک عاشق ورزش هستید، پرده های ورزشی می توانند راهی عالی برای نشان دادن شور و اشتیاق شما و افزودن رنگ و شخصیت به دکوراسیون منزلتان باشند.
انواع مدل های پرده ورزشی:
پرده پانچ: این نوع پرده با حلقه هایی در لبه ی بالایی به میله پرده متصل می شود و نصب و آویزان کردن آن آسان است. پرده های پانچ ورزشی در طرح ها و رنگ های متنوعی از جمله تیم های ورزشی، بازیکنان مشهور و رشته های ورزشی مختلف موجود هستند.

پرده زبرا: این نوع پرده دارای دو لایه موازی از پارچه است که می توان آنها را به صورت عمودی تنظیم کرد تا میزان نور ورودی را کنترل کنید. پرده های زبرا برای فضاهایی که به نورگیری نیاز دارند و یا می خواهید حریم خصوصی خود را حفظ کنید، مناسب هستند.


پرده شید: این نوع پرده به صورت یک تکه پارچه صاف به بالا و پایین حرکت می کند و می تواند از جنس های مختلفی مانند پلی استر، کتان و بامبو باشد. پرده های شید برای ایجاد فضایی ساده و مینیمال مناسب هستند.


پرده تصویری: این نوع پرده با طرح های چاپی دلخواه شما، مانند عکس بازیکنان مشهور، لوگوی تیم ها و یا تصاویر ورزشی، شخصیت خاصی به فضای شما می بخشد. پرده های تصویری می توانند به صورت پرده پانچ، زبرا و یا شید باشند.


نکات مهم در انتخاب پرده ورزشی:
موضوع و طرح: طرح پرده را متناسب با سلیقه و علایق ورزشی خود انتخاب کنید.

رنگ: رنگ پرده را به گونه ای انتخاب کنید که با رنگ های دیگر دکوراسیون فضای شما همخوانی داشته باشد.


جنس: جنس پرده را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال پرده ای هستید که نور را عبور دهد، پرده های زبرا یا شید گزینه مناسبی هستند.


ابعاد: قبل از خرید پرده، ابعاد پنجره خود را به دقت اندازه بگیرید.


بودجه: قیمت پرده های ورزشی بسته به جنس، طرح و ابعاد آنها متفاوت است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره