نماد آخرین خبر

درخشش ستاره NBA زنان مقابل ستارگانی چون استفن و لیلارد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
درخشش ستاره NBA زنان مقابل ستارگانی چون استفن و لیلارد

ایسنا/ فوق ستاره تیم بسکتبال زنان ایندیانا فیور در پرتاب‌های سه‌امتیازی رکورد خاص را به نام خود ثبت کرد.

استفن کری، فوق ستاره تیم ملی بسکتبال آمریکا و اسطوره تیم گلدن‌استیت وریرز، بی‌شک بهترین سه‌امتیازی‌زن تاریخ بسکتبال جهان است و بارها با درخشش خود چشم‌ها را خیره کرده است. عملکردی که در المپیک پاریس نیز آن را تکرار و زمینه قهرمان تیم ملی آمریکا در پاریس را فراهم کرد.

او با این همه از نظر میانگین فاصله پرتاب‌های سه‌امتیازی‌اش تا سبد حریفان رقبای سرسختی دارد. طبق آمار به‌دست‌آمده فاصله پرتاب‌های سه امتیازی استفن تا سبد چیزی حدود هشت متر و ۴۰ سانتی‌متر است؛ در حالی که رقبایش از نظر فاصله، میانگین بیشتری را به ثبت رسانده‌اند.

دیمین لیلارد، فوق ستاره تیم میلواکی‌باکس میانگین هشت متر و ۴۳ سانتیمتر را به ثبت رسانده که سه سانتی‌متر بیشتر از استفن کری است. در رتبه نخست بخش مردان نیز تری یانگ ستاره تیم آتلانتا هاکس با میانگین فاصله هشت متر و ۵۱ سانتی‌متر قرار دارد.

نکته قابل توجه اما درخشش کاتلین کلارک، ستاره تیم بسکتبال زنان ایندیانا فیور است. او با میانگین فاصله هشت متر و ۵۶ سانتی‌متر در هر پرتاب سه‌امتیازی،‌ جایگاه نخست در میان همه بازیکنان را دارد و از سه ستاره لیگ NBA نیز آمار بهتری به ثبت رسانده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره